خودم دلتنگ بهترین دوست دوران دانشجویم هستم و متاسفانه بخاطر مهاجرت هیچ شماره ای ازش ندارم براش مینویسم رخساره جان یاد اون روزای بارونی تو کوچه باغ بخیر❤
من دلتنگ آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستم که بهترین دوستمه،به خدامیگم کاش حضرت مهدی هم مثل بقیه اماماغایب نبودند ویه خونه داشتن که هروقت دلمون می خواست بریم دم خونه شون وباهاشون درددل می کردیم،ازظلمایی که شده،از آدمای عوضی از آدمای مکارو...به آقا می گفتم وآرامش می گرفتم.هرچندالان هم باهاشون درددل می کنم ولی حضوری بهتربود.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.