2777
2789
عنوان

مهندسی پزشکی

618 بازدید | 10 پست

سلام دوستان

درباره مهندسی پزشکی خواستم بگم کسانی ک بهتون میگن رشته با کلاسیه ولی بازار کار ندارن سخت در اشتباهند... اون برای سال ۹۰ بود 

ولی الان عالیه

مهاجرت پذیریش فوق العاده ست

و مهارت خیلی مهمه در این رشته

اگر مهارت داشته باشی و گرایش هارو درست انتخاب کنی ب شدت رشد میکنید و پیشرفت دارید

تنها ایرادی ک داره اینه ک هم باید دروس مهندسی هندل کنید هم پزشکی 😂❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هزااارررر جا رفتن واسه کار بهشون گفتن زنگ میزنیم دریغ از یه پیامک😙😀

خب دیگه وقتی نتونستن خوب بازده داشته باشن همین میشه 

من هم رفیق پسر عموم هم رفیق خودم این رشته رفتن الان تهران پول پارو میکنن

برای بیمارستان امیدیه یکی از شهرای خوزستان هم یه دخترو اوردن از گنبد کاووس ک مهارتش بالاست

چون امیدیه و میانکوه یه نفر بود و مجبور شدن یکی دیگه بیارن


دختر عموی بابام هم همین رشته بود با پرواز می‌رفت ک توضیح بده دستگاه ها و راه اندازی کنه

هزااارررر جا رفتن واسه کار بهشون گفتن زنگ میزنیم دریغ از یه پیامک😙😀

اگر مستقل نمیتونن باشن ک بله باید هی استخدامی برن ولی برای استخدامی پرونده شون چک میشه 

درصورت معدل کم

سابقه تقلب و.... رد میشن 

اگر مستقل نمیتونن باشن ک بله باید هی استخدامی برن ولی برای استخدامی پرونده شون چک میشه درصورت معدل ک ...

سلام خسته نباشی خوبی.چند تا سوال داشتم

تو این رشته تو دانشگاه دوره های کارآموزی هستش؟چه دوره هایی میتونم شرکت کنم ؟

از چه لحاظ میگن رشته سختیه؟

ممنون از تاپیکت انرژی مثبت گرفتم😎

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز