2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام من سلفری دادم شش تومن شدازآمینوسنتزترسیدم

سلفری ابنجا هم ۶ تومن شد. اما دکتر گفت ۹۸ درصد اطمینان داره و اون دو درصد هم کسی تضمین نمیکنه و عملا یعنی امینو هم برم. اخه شنیدم هزینه ی امینو هم ۱۷ تومنه. 

پزشکی که منو بهش ارجاع دادن خانم خاطره طوبا هست.

سعی کن ییش طب مادروجنین بری تواردبیل دکترتبریزیان ودرگاهی هست فک کنم بازم سرچ کن پریتانولوژی کیاهستن

ان شاالله که سلامت بغلش بگیری برامنم دعاکن

لطفا برای شادی روح مادرم فاتحه بفرستید.ممنون❤

سعی کن ییش طب مادروجنین بری تواردبیل دکترتبریزیان ودرگاهی هست فک کنم بازم سرچ کن پریتانولوژی کیاهستن ...

پزشکم دکتر خبیری بود که ارجاع دادن به دکتر طوبا و فوق تخصص طب مادر و جنین و پریناتولوژی هستن

سلام عزیزم شما آمینو شدی؟ من فردا بیاد برم خیلی نگرانم تو رو خدا اگر رفتی بهم اطلاعات بده😔

سلام بله رفتم امینو و سه هفته طول کشید پاسخ بیاد. خداروشکر نتیجه خوب بود. اکو و انومالی هم خوب بود. امیدوارم شما هم بسلامتی طی کنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز