golsam مدیر استارتر عضویت: 1400/04/15 تعداد پست: 121 عنوان میشه کمکم کنین 28 بازدید | 1 پست من ۱۷ سالمه قبلا هم گفتم یچیزی توی سینهم احساس میکردمرفتم دکتر،فکر کنم گفت فیبرو آدنومرفتم سونوگرافی گفت ۵ سانته چون بزرگه باید نمونه برداری بشهخیلیی حالم بده و حس بدی دارم:)خطرناکه؟ 1403/07/28 | 21:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهربونننننننننن عضویت: 1402/08/15 تعداد پست: 198 ایشالا که چیزی نیست ....ولی پیگیرش باش کیست های سینه معمولا خطرناک نیستن