fakeloser مدیر استارتر عضویت: 1402/01/15 تعداد پست: 8640 عنوان ADHD بزرگسالی 215 بازدید | 19 پست کسی بیش فعالی بزرگسالی داره؟علائمتون چیه؟ :) 1403/07/28 | 18:32 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fakeloser مدیر استارتر عضویت: 1402/01/15 تعداد پست: 8640 فک کنم من دارم!🥲😂 چطوری هستین مگه؟میشه بگینانقد اذیتم دارم دیوونه میشم :)
freedom30 عضویت: 1402/02/11 تعداد پست: 59879 اینستا چه چیزای ی مد کرده اینو همه داریم همههههههههه تنبلی بذاریم کنار حل میشه الکی اسمم رو تنبلیمون نذاریم از ما بپرس ک بگوییم درد چیست مشتی صغیر مصلحت عام میکنند🤍 ترومای من این بود ک باید از خودم در برابر کسایی دفاع میکردم ک قرار بود مراقب من باشند
kollange_edallat عضویت: 1402/12/29 تعداد پست: 11296 چطوری هستین مگه؟میشه بگینانقد اذیتم دارم دیوونه میشم Adhd منظورت بیش فعالیه؟
yas_e_to عضویت: 1402/09/09 تعداد پست: 3705 الان دیگه اینا مد شده همه میگن داریم هزارتا مریضی و برچسب و فوبیا میزنن به خودشون چون مده
fakeloser مدیر استارتر عضویت: 1402/01/15 تعداد پست: 8640 اینستا چه چیزای ی مد کرده اینو همه داریم همههههههههه تنبلی بذاریم کنار حل میشه الکی اسمم رو تنبلیمون ... من اینو از اینستا ندیدمبیش فعالی تنبلی نیست ،منم ادم تنبلی نیستم :)
00eshgh00 عضویت: 1400/10/23 تعداد پست: 27570 عزیزم اونایی که این مشکلو دارن مشت مشت قرص مصرف میکنن همچین چیزی کوچیکی نیس که بیان بگن «شاید من داشته باشم »باید بری روانپزشک ما یک ناوگان فحش ناموسی عظیم به سمت ترامپ اعزام کردیم و به زودی به آنجا خواهد رسید و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.
fakeloser مدیر استارتر عضویت: 1402/01/15 تعداد پست: 8640 الان دیگه اینا مد شده همه میگن داریم هزارتا مریضی و برچسب و فوبیا میزنن به خودشون چون مده چی میگیمن تازه رفتم روانشناس ،تشخیص اینو دادهمگه مریضم بگم بیش فعالی دارم چون مد شده :)
fakeloser مدیر استارتر عضویت: 1402/01/15 تعداد پست: 8640 عزیزم اونایی که این مشکلو دارن مشت مشت قرص مصرف میکنن همچین چیزی کوچیکی نیس که بیان بگن «شاید من داش ... تشخییص روانشناسه عزیزم،قرار شده ازم تست بگیره :)
kollange_edallat عضویت: 1402/12/29 تعداد پست: 11296 اره خب ببین بعضی از روزا، صبح تا شب انرژی دارم و اصلا خستگی نمیشناسم.ولی یه روزایی هم هست حال ندارماز جام پاشم.
yas_e_to عضویت: 1402/09/09 تعداد پست: 3705 چی میگیمن تازه رفتم روانشناس ،تشخیص اینو دادهمگه مریضم بگم بیش فعالی دارم چون مد شده نه عزیزم منظورم شما نبودی گفتم الان همه میان میگن ما داریم اصلی ترین نشونش عدم تمرکزه