خانوما من ۶ و ۷ ماهه اقدامم، این ماه بدون تجویز پزشک قرص لتروزول مصرف کردم، امروز و فردا موعد پریودیمه یکی دوروزه تخمدان هام درد میکنه مخصوصا سمت راست، یکی دوبار هم بعد از سرویس هم یه مقدار لک قهوه ای تیره میبینم
نمیدونم این درده واسه پریوده و لکه هام شروع پریوده یا نه؟
دارم کلافه میشم کسی تجربه داره؟