2777
2789
عنوان

لانه گزینی

132 بازدید | 15 پست

خانوما من ۶ و ۷ ماهه اقدامم، این ماه بدون تجویز پزشک قرص لتروزول مصرف کردم، امروز و فردا موعد پریودیمه یکی دوروزه تخمدان هام درد میکنه مخصوصا سمت راست، یکی دوبار هم بعد از سرویس هم یه مقدار لک قهوه ای تیره میبینم

نمیدونم این درده واسه پریوده و لکه هام شروع پریوده یا نه؟

دارم کلافه میشم کسی تجربه داره؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا خودسر میخوری من زیر نظر پزشک بودم باز یکیش کیست شدع سمت راستم سه سانتی  اگه خوردی باید امپکل ازاد سازی میزدی نمیشه گفت بارداری یا نه درد تخمدانم بخاطر فولیکول زیاده من چپشم بیشتر درد میکرد چون دو تا چپ داشتم

چرا خودسر میخوری من زیر نظر پزشک بودم باز یکیش کیست شدع سمت راستم سه سانتی اگه خوردی باید امپکل ازا ...

عزیزم قبل پریود باید برم دکتر یا تو دوران پریود یا بعدش؟

هنو دکتر نرقتم اصلا واسه بارداری

عزیزم قبل پریود باید برم دکتر یا تو دوران پریود یا بعدش؟هنو دکتر نرقتم اصلا واسه بارداری

روز دوم پریود برو اگه نیاز به لتروزول باشه از روز سه تا هفتم تجویز میکنه بستگی به تخمددانت داره که روزی چند تا بعدش روز ۱۳ اینا فولیکولاتو نگاه میکنه خوب باشه hcg میزنه تا ازاد شن هیچ وقت خودسر استفا ه نکن لتروزول سریع کیست میشه من با اینکه دو تا امپول  ازاد سازی زده بودم باز برا چپم ازاد شده راستم نه کیست همورازیک زده

اهان قلبم وایساد یلحظه فک کردم هر روز خوردی اشکال نداره

پیشنهاد خواهر بزرگم بود وگرنه من اصن نمیدونستم

نمیدونم چرا خدا نمیخواد، من پریودام منظمه ۴ روز خون ریزی دارم هر ماه

۳۵ سالمه و تاحالا بچه نداشتم، نگرانم همش نکنه هیچوقت مادر نشم 🥺

دوستان میشه راهنماییم کنین من نزدیک دو سه هفته بعد اقدام وقتی میرفتم دستشویی به مدت سه چهار روز وقتی خودم و بت دستمال خشک میکردم یه خون قرمز تازه خیلی کم نوک انگشت رو دستمال می اومد بعدش پریود نشدم و بعد یک ماه تاخیر شدم سه روز اول تا سوم لک و ترشح قهوه ای و دو روز دیگه خون خیلی کم ولی مثل پریودیای همیشه نبود و دیروز بیبی چک زدم منفی شد ولی بعد یه ساعت یه خط کم رنگ افتاد به نظرتون لانه گزینی بود و من حاملم؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز