2777
2789
عنوان

دفع خونابه

72 بازدید | 4 پست

خانما من الان دو هفته است عقب انداختم،بی بی چکم تا چند روز پیش زدم منفی بود،پریودام نا منظم بود ولی دوماه پیش سر ۳۲ روز پریود میشدم،این ماه درد زیر دل دارم سنگینه گاهی کشاله رانمم درد میگره سینه هامم حساسن،لگن و کمرمم درد داره،بی بی که منفی شد گفتم پری میاد ولی نیومد امروز مقدار زیادی خونابه دفع کردم ولی بعدش هیچی نیومد اصلا،الان باید چیکار کنم،میشه راهنمایی کنید؟

دوباره بیبی بزن روز چندی الان دارویی چیزی خوردی؟

فضای مجازی مبتنی بر ازادی بیانه، ینی وقتی نظراتم ضرر مالی جانی و ابرویی برای شما نداره ب شما مربوط نیست و همچنین نظرات شما بمن.ممنون از این ک فرهنگشو دارید. اقایون درخاست ندن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان توی روز نشون میده؟طبق دوماه پیشم دو هفته است عقب انداختم،برم سونو نشون میده؟

سونو فکر نکنم ولی ازمایش بتا نشون میده 

من ۴ روز مونده ب پریود ساعت ۳ ظهر بیبیچک زدم و یه خط کمرنگ شد رفتم بتا دادم بعدش

فضای مجازی مبتنی بر ازادی بیانه، ینی وقتی نظراتم ضرر مالی جانی و ابرویی برای شما نداره ب شما مربوط نیست و همچنین نظرات شما بمن.ممنون از این ک فرهنگشو دارید. اقایون درخاست ندن

سونو فکر نکنم ولی ازمایش بتا نشون میده من ۴ روز مونده ب پریود ساعت ۳ ظهر بیبیچک زدم و یه خط کمرنگ شد ...

نمیدونم حالمم زیاد خوب نیست،احتمالا برم بیمارستان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز