بعد ۱۲ سال خواستم وسایل خونمو عوض کنم شوهر بیچارمم حرفی نداشت هرچی میخواستم بخرم پولشو میداد
اونوقت منه احمق همش رفتم دنبال چیزای ارزون
حالا هم وسایلمو عوض کردم یه مشت وسایل آشغالی وارزون که یه سره جلوچشمم هستن نه میتونم کاریشون کنم. نه میتونم حرفی بزنم چون همشون سلیقه خودمن
لعنت به من که همش دست میزارم رو ارزونترین چیزا
حالا تا چندین سال باید ایناروتحمل کنم ودم نزنم😭😭