2777
2789
عنوان

سلیقه ندارم

106 بازدید | 10 پست

بعد ۱۲ سال خواستم وسایل خونمو عوض کنم شوهر بیچارمم حرفی نداشت هرچی میخواستم بخرم پولشو میداد

اونوقت منه احمق همش رفتم دنبال چیزای ارزون 

حالا هم وسایلمو عوض کردم یه مشت وسایل آشغالی وارزون که یه سره جلوچشمم هستن نه میتونم کاریشون کنم. نه میتونم حرفی بزنم چون همشون سلیقه خودمن 

لعنت به من که همش دست میزارم رو ارزونترین چیزا

حالا تا چندین سال باید ایناروتحمل کنم ودم نزنم😭😭

خدایا به نگاهی به این تاپیک بنداز لطفا

یه بار تو یه مجلسی یه گوشه نشسته بودم و حوصلم سررفته بود یه خانم انرژی مثبتی  اومد پیشم و بدون مقدمه بهم گفت چه دختر خوشگلی چه صورت قشنگی و رفت اون جمله یه حس مثبت و رنگی رنگی بهم القا کرد که توطول بیست سال زندگیم تاحالا نچشیده بودمش و هنوزم وقتی بهش فکر میکنم قلبم اکلیلی میشه وهمون چند تا کلمه معمولی منو اون شب تبدیل کرد به یه دختر پرانرژی و شاد.از اون شب به بعد تصمیم گرفتم منم همین حس مثبتو به اطرافیانم بدم و خجالت و تکبرو بزارم کنار و هرکسی که در نظرم یه نکته مثبت داشته باشه بهش یادآوری کنم و بگم که چقدر خاصش کرده شاید تونستم منم همین حس نابو بهش بدم😍❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب اشتباه کردیمتاسفم منم جات حرص خوردم.

خیلی خرم خیلی😔باخودم نگفتم اخه احمق اینارو حداق ۲۰ سال باید داشته باشی خسیس بازی درنیارچیزدرست حسابی بخر باکسی هم مشورت نکردم که بهم بگه

با حدود ۷۰. ۸۰ تومن دودست مبل خریدم با میزو عسلیهاشون. ست آینه کنسول وجاکفشی و میزتلویزیون. فرش آشپز ...

حالا شاید حساس شدی

منم دیروز یه کفش خریدم پشیمونم بودم چرا اون یکی رو نخریدیم ..هممون بعد خرید معمولا پشیمونیم حالا ۱ میلیون ..۱۰ میلیون یا بیشتر..سعی کن قشنگیاشونو ببینی

غصه نخور

۸۵۸۰۶۵۲

حالا شاید حساس شدیمنم دیروز یه کفش خریدم پشیمونم بودم چرا اون یکی رو نخریدیم ..هممون بعد خرید معمولا ...

منم همینطورم هرچی میخرم پشیمون میشم نمیدونم چراشوهربی عقلم دیگه گوش به حرف من میده

منم همینطورم هرچی میخرم پشیمون میشم نمیدونم چراشوهربی عقلم دیگه گوش به حرف من میده

وسواس فکری داریم دوتامون

زیاد کشش نده ، کم کم عاشقشون میشی

با خودت تکرار کن از قبلیا که بهترن

۸۵۸۰۶۵۲

وسواس فکری داریم دوتامونزیاد کشش نده ، کم کم عاشقشون میشیبا خودت تکرار کن از قبلیا که بهترن

اخه الان نزدیک هفت هشت ماهه دارمشون روزله روز بیشترازشون بدم میاد کاش خدا به پول بی زحمتی میرسوند همشونو رد میکردم دوباره میخریدم . به خدا تک تکشون شدن سوهان روحم

اخه الان نزدیک هفت هشت ماهه دارمشون روزله روز بیشترازشون بدم میاد کاش خدا به پول بی زحمتی میرسوند هم ...

خب یکم غیر منطقیه بازم عوض کنید

البته اگه پول دارین که مشکلی نداره ، اینا رو بفروشید بزارین رو پولتون..هرچند کمتر میبرن اما خب یه کمکی میکنه

۸۵۸۰۶۵۲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز