2777
2789
عنوان

کیست مچ دست

2149 بازدید | 14 پست

یه کیست خیلی کوچک روی مچ دست راستم هست. یکم نوکش تیزه انگاری. درد و .... ندارم. چجوری رفع میشه؟؟

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
دست میزنی شبیه استخون ؟

نه. سفت سفت نیست. اگه انگشتامو روبه پایین بیارم نوک تیزش معلوم میشه

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قدیمیا یه سکه میزاشتن روش محکم میبستن .بعضیا هم یه موادی ترکیب میکردن و میزاشتن روش و میبستن تا از بین بره.البته راه پزشکی بهتره. چون نمی‌دونیم خوش خیمه یا بد خیم.

به خودت اهمیت بده هیچ چیز و هیچ کس مهم نیست مهم اینه که تو حالت خوب باشه تا دیگران هم کنارت حالشون خوب بشه.🌹
قدیمیا یه سکه میزاشتن روش محکم میبستن .بعضیا هم یه موادی ترکیب میکردن و میزاشتن روش و میبستن تا از ب ...

آره دقیقا ،خواستم ببینم که مطمئن شم بگم سکه بزاره و بعد چند روز میره

آره دقیقا ،خواستم ببینم که مطمئن شم بگم سکه بزاره و بعد چند روز میره

سکه رو ببندم؟

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
سکه رو ببندم؟

آره یدونه سکه دقیقه بزار همون نقطه با چسب کاغذی یا همون چسب دماغ یا یه تیکه باند محکم ببند و نزار سکه تکون بخوره بعد چندروز میره چون سفت نیست زیاد 

معمولا بخاطر کار کردن زیراستخون آب میاره

چیز مهمی نیست

با سکه رفع میشه کوه تجربه اینجاس😁


آره یدونه سکه دقیقه بزار همون نقطه با چسب کاغذی یا همون چسب دماغ یا یه تیکه باند محکم ببند و نزار سک ...

مرسی

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
آره یدونه سکه دقیقه بزار همون نقطه با چسب کاغذی یا همون چسب دماغ یا یه تیکه باند محکم ببند و نزار سک ...

سلام عزیزم خوبی ...میگم من روی مچ دست راستم کیست دراومده روش سکه گذاشتم و با باند بستم اما چون دست راستمه باهاش کار میکنم . درست میشه اینجوری ؟ اصلا شرایط عمل رو ندارم

میشه خواهش کنم برای حاجتم یک صلوات بفرستی🙏🌹

سلام عزیزم خوبی ...میگم من روی مچ دست راستم کیست دراومده روش سکه گذاشتم و با باند بستم اما چون دست ر ...

سلام عزیزم

آره من تا الان سه بار کیست درآورده و سکه گذاشتم محکم بستم.

ن مشکلی نیست منم همزمان کارانجام میدادم.عمل احتیاج نیست.

شاید باورت نشه الانم یه دست دیگه ام بستم.

چند سال کیست درآورده تنبلیم میومد سکه بزارم الان گذاشتم .مثل استخون شده 

سلام عزیزمآره من تا الان سه بار کیست درآورده و سکه گذاشتم محکم بستم.ن مشکلی نیست منم همزمان کارانجام ...

ببخشید تا چند وقت باید بسته باشه ؟ کل روز و شب باید بسته بمونه ؟ 

میشه خواهش کنم برای حاجتم یک صلوات بفرستی🙏🌹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز