2777
2789
عنوان

ادمایی تنها

122 بازدید | 3 پست

بعضیا هستن ک برای فراموش کردن یکی دیگه میان سمت تو  اسمم گذاشتن روی کارشون اعتیاد ب ادما ... هیچوقت هیجوقت برای ترک کردن یه ادم پناه نبرین ب یه ادم دیگه چون تنها کسی ک ضربه میبینه اون شخصه ک برای فراموش کردن قبلی اومدی سراغش  ترسناک ترین ادما هم ادمایی هستن ک راه رفتننو بلدن و زود جایگزین میکنن عشق اگه عشق باشه هیچوقت نمیتونی فراموششش کنی چه بسا ب جایگزین و اعتیاد ب اینو اون  به مرحله ای از رندگی رسیدم ک از هیچی نمیترسم جز ازدمیزاد ما وحشتناک ترین ادمایی روی زمین هستیم و سنگ دل ترین💔

سرد شدی بام عین شبایی پاییزM❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچ وقا انقدر کثیف نبودم که بخوام همچین کاری انجام بدم



تنهایی؛آدم پوچ می‌گیره، آدم غنی تحویل می‌ده.آدم ضعیف می‌گیره، آدم قوی تحویل می‌ده.ذهن بسته می‌گیره، ذهن باز تحویل می‌ده.آدم سطح می‌گیره، آدم خبره تحویل می‌ده.آدم‌ گم شده می‌گیره، آدم مصمم تحویل می‌ده.تنهایی، یه نوع دستگاه اپدیته. دستگاه آدم سازیه.آدم توی تنهایی راهشو پیدا می‌کنه و ساخته می‌شه.مهم نیست چند سالته، خوبه که تنهاییتو دوست داشته باشی.و اگه از تنهایی فراری هستی یا می‌ترسی. بدون به شدت قراره آسیب ببینی.-دیاکو.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792