بعضیا هستن ک برای فراموش کردن یکی دیگه میان سمت تو اسمم گذاشتن روی کارشون اعتیاد ب ادما ... هیچوقت هیجوقت برای ترک کردن یه ادم پناه نبرین ب یه ادم دیگه چون تنها کسی ک ضربه میبینه اون شخصه ک برای فراموش کردن قبلی اومدی سراغش ترسناک ترین ادما هم ادمایی هستن ک راه رفتننو بلدن و زود جایگزین میکنن عشق اگه عشق باشه هیچوقت نمیتونی فراموششش کنی چه بسا ب جایگزین و اعتیاد ب اینو اون به مرحله ای از رندگی رسیدم ک از هیچی نمیترسم جز ازدمیزاد ما وحشتناک ترین ادمایی روی زمین هستیم و سنگ دل ترین💔