2777
2789
نه بابا ، با این بلایی که سر ما دهه شصتی ها آوردن، آخر عمری آتییست نشم، شانس آوردم

اونور حوری میدن بت نگران نباش 😂

حالاانگار ما دهه هشتادیا خیلی در ارامشیم...

ربطی ب دهه نداره کلا الان همه چی سخت ضده

..

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اونور حوری میدن بت نگران نباش 😂حالاانگار ما دهه هشتادیا خیلی در ارامشیم...ربطی ب دهه نداره کلا الان ...

حوری ،🥴🥴اگه شانس ما دهه شصتی ها س، به خدا بلال حبشی منتظرمونه

حوری ،🥴🥴اگه شانس ما دهه شصتی ها س، به خدا بلال حبشی منتظرمونه

🤣🤣اینو خوب اومدی 

البته هرکی یه سلیقه داره شاید سلیقه ی خیلیا بلال حبشی باشه ، تاالان کسی تو دلت جانشده ازین ب بعد معیارات بیشترم مسشه 

بیخیال عشق همچین آش دهن سوزیم نیس تهش دلشکستنه

خوشبحالت ک تاالان از کشی خوشت نیومده

 

..

مقصر خودم بودم ، تو زندگی نتونستم با جنس مخالف ارتباط برقرار کنم، تا دختری از کنارم رد میشد ، من سرم ...

ئه پس سرنوشت منم اینجوریه، هعیی، آدمای پاک همیشه تنها میمونن😂

•رنگین کمون• یه زمانی قشنگ بود تا اینکه یه عده از افراد اختلال دار خودخواه° ازش سواستفاده کردن.

نماز نفیله وجود ندارهاون غفیلس ک بین مغرب و عشاس بیا اینم وضعیت مذهبیامون😂

این آقاهه که گفت مذهبی نیستم🥸

•رنگین کمون• یه زمانی قشنگ بود تا اینکه یه عده از افراد اختلال دار خودخواه° ازش سواستفاده کردن.

بیا اصفهان ، تهران ، شیراز تا نشونت بدم، ما دهه شصتی ها نتیجه شورش سال ۵۷ هستیم ، همگی با مدرک کارشن ...

خب الانم اونایی که شورش میکنن ۴۰ سال بعد همین نظرارو دربارشون میدن

•رنگین کمون• یه زمانی قشنگ بود تا اینکه یه عده از افراد اختلال دار خودخواه° ازش سواستفاده کردن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792