برای فهمیدن اینجور مسائل اصلا عجله نداشته باش قشنگم میدونم مشتاقی ولی متاسفانه فقط باید صبر داشته باشی و سواد رابطه. بخوای زودتر متوجه شی آخر سر کارت به ف*ال و اینجور چیزا میکشه که زمینه ساز ورود اجنه و انگلای ماورایی به زندگیته(یعنی بهم ثابت شده این موضوع).
فقط رو خودت کار کن از هر جهت و سعی کن به هراتفاقی که میوفته منطقی نگاه کنی چون علاقه آدمو کور میکنه. خود من همیشه فکر میکردم خیلی آدم عاقل و منطقی هستم ولی بعد که عاشق شدم دیدم نه واقعا عشق آدمو کور میکنه و حتی عشق هم نبود همش هورمون و شیداییه. فقط مواظب این مسئله باش و از آقا امید بت نساز چون عمق عشق الانت میشه عمق زخم فردات. ۶ماه به خودت و طرف فرصت بده اجازه بده تاثیر هورمونا کمرنگ شه بعد هر تصمیمی خواستی بگیر.