کیا بعد از عکس رنگی باردار شدن من این ماه رفتم عکس رنگی جفت لوله هام بسته بود چسبندگی هم داشتم ولی ی خورده تنبلی تخمدان داره احتمالش هست این ماه باردار بشم ۲ سال اقدام کردم ولی هنوز نشدم کسی بوده تنبلی داشته ولی بعد از عکس باردار شده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خیلی ها رو دیدم لوله هاشون بسته وبده بعد عکس رنگی باردار شدن حداقل تا 2 ماه بعد عکس رنگی باردار شدن منم این ماه میخوام بر عکس رنگی ان شالله مامان میشی
من له غم کوردستان و کرمانشاه شریکم....باز هم مردم کورد تسلیت. بیاین بهتون نیاز دارم لطفا یه رای بدین مهیار صادقی https://t.me/joinchat/AAAAAESDFFAGSggXe4cUvQ