اخه مرغش رو خوب درست کرد
ینی داخل یه دیگ جدا مرغ و پیاز و سیر انداخت بعد همه ۳ نوع ادویه زد
ینی یه ادویه هایی هم زد که برای سوپ قبلا هم استفاده کرده بود
نمیدونم چرا اینطور شد
من احساس میکنم جو حالت نپختگی داشت
اخه با اینکه از شب قبل خیس کرده بودیم و ۴ ساعت هم پخته بود