2777
2789
عنوان

پخت سوپ جو

163 بازدید | 15 پست

دوستان تا به حال شده شما سوپ جو درست کنید و همه ی مراحلش رو هم درست انجام بدید اما اخرش ببینید خوب درنیومده؟؟

ینی مثلا ببینید خوب پخته نشده و جا نیوفتاده یا مثلا مزه اش جالب نیست؟؟

زیاد😄

فقط 16 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

انقد بدم میاد یه ساعت تایپ میکنم، جواب نمیدید!🤨🫩لایک نکن جون هرکی دوست داری!😵‍💫 نره غولا هم درخواست ندن🤬🤢. [ هول و... کیست!؟ کسی که نوشتی درخواست نده ولی اینکارو میکنه. درخواستت رو رد میکنم ولی قبلش ده تا فحش نثارت کردم.] هرجا نظر دادم که مخالف نظر شما بود لازم نیست واکنش نشون بدی. بپذیر که همه مطابق میل شما فکر نمیکنند.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه کدوم مرحله بد در اومده ؟

راستش خواهرم درست میکرد

همه ی مراحلش رو هم درست انجام داد 

ینی مثلا جو رو خیس کرده بود و مرغ رو پخت و ادویه زد و هویج و پیاز زد

ولی اخرش همچین طعم خوب پیدا نکرده بود اصلا

اخه ۴ ساعت هم گذاشت بپزه

سوپ جو و شیرم عالی میشه همیشه

 مادرم یاعلی گفتو،مرا زاد😊نماد حلال زادگی عشق علی و اولادش🤫🤫                         👈👈🙆🙋عضوکمپین مبارزه با کلمات تهوع آورِ😷:شوشو(شوهر)😧آخایی  سِز(سزارین)   آقایی😈عجقم(عشقم)🙊رل🤑🤑😷عجیجم(عزیزم)😒پشمل(پسر)😶آز(آزمایش)😐پری😕کراش😩😷😷تودلی  کنجد😱دوزپسر😟خودم پز  به ما چه،به توچه من توام یا تو منی😶اسی(استارتر)😕😧😧اِستا(استامینوفن)😷😧😬😦بِِز(بذار)👉👉😦😦فاصله اجتماعی😕😐میحرفونم😱😱😱پروتکل های بهداشتی😡😬کیوت😧پارتنر🐒پسمل😤دخمل😐😕کادر درمان بیمارستانِ .... ازتون متنفرم،بچه م هیچ گناهی نداشت با سهل انگاری کشتینش😓😓😓

من یه بار درست کردم بنظرم مزه خاصی نداشت توش یه دونه ازین عصاره های مرغ ریختم خیلی خوشمزه شد.اگر لعاب نداره اول یه قاشق پودر جو دو سر پرک بریز یکم بجوشه اگر کم بود یه قاشق دیگه بریز چون لعاب زیاد میده 🫶

راستش خواهرم درست میکردهمه ی مراحلش رو هم درست انجام داد ینی مثلا جو رو خیس کرده بود و مرغ رو پخت و ...

حتما یه ایرادی داشته دیگه... یا مرغش رو بد درست کرده مزه ضحم گرفته یا ادویه نامناسب زده، هر ادویه ای که مخصوص هر چیزی نیست ... با دستور خانوم گلاور درست کنین عالی میشه 

امضا ندارم اثر انگشت زدم
حتما یه ایرادی داشته دیگه... یا مرغش رو بد درست کرده مزه ضحم گرفته یا ادویه نامناسب زده، هر ادویه ای ...

اخه مرغش رو خوب درست کرد

ینی داخل یه دیگ جدا مرغ و پیاز و سیر انداخت بعد همه ۳ نوع ادویه زد

ینی یه ادویه هایی هم زد که برای سوپ قبلا هم استفاده کرده بود

نمیدونم چرا اینطور شد

من احساس میکنم جو حالت نپختگی داشت 

اخه با اینکه از شب قبل خیس کرده بودیم و ۴ ساعت هم پخته بود

اخه مرغش رو خوب درست کردینی داخل یه دیگ جدا مرغ و پیاز و سیر انداخت بعد همه ۳ نوع ادویه زدینی یه ادو ...

جوی پوست کنده بود؟ پرک و اینا نبود؟ جوی پوست کنده رو باید بعد پخت با گوشتکوب برقی یا همزن یه خورده له کنی 

امضا ندارم اثر انگشت زدم
جوی پوست کنده بود؟ پرک و اینا نبود؟ جوی پوست کنده رو باید بعد پخت با گوشتکوب برقی یا همزن یه خورده ل ...

بله جوی پوست کنده بوده

پس باید له میکردیم که بهتر در بیاد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز