2777
2789
چه دارویی میخوره؟

نمیدونم اینقدر مشغله دارم بخدا

ولی سر خود نمیشه برو دکتر اعصاب و روان

دکتر میگفت این یه اختلال تو مغز پس حتما دارو نیازه

خدایا به من قلبی بزرگ بده آنقدر بزرگ که همه هستی در آن جای بگیرند.

دکتر به من داده ولی میخوام اقدام به بارداری کنم، میترسم حامله بسم بگه قطع کن حالم بدتر بشه….واقعا خو ...

اگه میخوای اقدام کنی با دکترت حرف بزن حتما 

مصرف بعضی از داروهای روانپزشکی برای جنین مضره 

دکتر یا داروت رو باید قطع کنه یا عوض کنه

تلاش می کنم تا حد امکان به جای استفاده از واژه های غیر فارسی از معادل های فارسی استفاده کنم😁شما هم اگه جایی دیدید که واژه نامأنوس غیرفارسی استفاده کردم بهم تذکر بدید♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کجا رفتین چ قرصی مصرف میکنین عوارض نداره😭😭😭😭😭😭😭من دارم عذاب میکشم زندگی نمیکنم

عوارض که یه استامینوفن ساده هم عوارض داره 

ولی عوارض وسواس برای من انقدر شدید بود که دیگه زندگی رو برام سخت کرده بود.باعث نشخوار فکری و افسردگی و پرخاشگری و انزوا وهزارتا چیز دیگه شده بود 

الان برای وسواسم فلووکسامین و بوپروپیون استفاده میکنم

هنوز رفتارهای وسواسی دارم ولی خیلی خیلی بهترم 

وسواس عملا زندگیم رو فلج کرده بود

تلاش می کنم تا حد امکان به جای استفاده از واژه های غیر فارسی از معادل های فارسی استفاده کنم😁شما هم اگه جایی دیدید که واژه نامأنوس غیرفارسی استفاده کردم بهم تذکر بدید♥️

من وسواس نجاست و پاکی دارم یه مدت خوب شدم ولی باز داغونم این قرص جواب میده؟

سلام دوست عزیز نمیدونم کی پیامم رومیخونی،شماوسواس طهارت ونجاست داری داخل تلگرام یاایتا کانال وسواس فقهی استادبیگدلی روعضوشو یااگربه قم نزدیکی ایشون استاد حوزه هستن وداخل حرم حضرت معصومه وجمکران کلاس وسواس طهارت ونجاست دارن اگه به یاری خداواهل بیت خوب شدی منم دعاکن

مامان من این و میخوره دقیقا نجاست و پاکی داره وسواسش و بهتر شده

عزیزم مامانتون وسواس دارن منم وسواسی بودم بگو عضوکانال تلگرام یا ایتا استادبیگدلی بشن، وسواس خیلی بده چون خودمزجرکشیدم میگم وقتی صحبتاروبشنون خیلی به یاری خدابهترمیشن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز