عوارض که یه استامینوفن ساده هم عوارض داره
ولی عوارض وسواس برای من انقدر شدید بود که دیگه زندگی رو برام سخت کرده بود.باعث نشخوار فکری و افسردگی و پرخاشگری و انزوا وهزارتا چیز دیگه شده بود
الان برای وسواسم فلووکسامین و بوپروپیون استفاده میکنم
هنوز رفتارهای وسواسی دارم ولی خیلی خیلی بهترم
وسواس عملا زندگیم رو فلج کرده بود