من فقط رشته های صرفاباسوابق تحصیلی انتخاب کردم رشته های انسانی وشناورمثل علوم قرآن و حدیث،علم اطلاعات شناسی اونم دانشگاه دولتی چراااین اتفاق افتادهنوزتوشک قراردارم میشه بیاین
بهمن ماه مجدد انتخاب رشته کنی انشاالله اینبار قبول میشی
من آن دختری هستم که فهمید ارزشش به تأیید دیگران نیست .یاد گرفتم همیشه قرار نیست همه مرا بفهمند، دوستم داشته باشند یا کنارم بمانند؛بعضی آدمها فقط بخشی از مسیر زندگی اند، می آیند درسشان را میدهند و میروند.من یاد گرفتم خودم پناه خودم باشم و در سختترین روزها دست خودم را بگیرم.شاید همیشه همه چیز مطابق میلم پیش نرود، اما تا وقتی به خودم ایمان دارم، هیچ شکستی نمیتواند مرا متوقف کند. من برای خودم زندگی میکنم،برای آرامش و آیندهای که لایقش هستم؛چون در آخر هیچ کس مهمتر از خودم نیست.✨🤍
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ن شهرهای دورامکانش وندارم نهایتابامسافت دوسه ساعت انتخاب کردم بیشترشهرهای غربی حس میکنم معدلم پایین ...
ترمیم تنها برای کنکور تاثیر داره با ترمیم اصلا معدل عوض نمیشه
با معدل های کمتر از ده هم قبول شدن
سمت غرب کشوری ؟
من آن دختری هستم که فهمید ارزشش به تأیید دیگران نیست .یاد گرفتم همیشه قرار نیست همه مرا بفهمند، دوستم داشته باشند یا کنارم بمانند؛بعضی آدمها فقط بخشی از مسیر زندگی اند، می آیند درسشان را میدهند و میروند.من یاد گرفتم خودم پناه خودم باشم و در سختترین روزها دست خودم را بگیرم.شاید همیشه همه چیز مطابق میلم پیش نرود، اما تا وقتی به خودم ایمان دارم، هیچ شکستی نمیتواند مرا متوقف کند. من برای خودم زندگی میکنم،برای آرامش و آیندهای که لایقش هستم؛چون در آخر هیچ کس مهمتر از خودم نیست.✨🤍
من ب همین رشته هام راضی بودم نمی دونم چراااینطورشدبااینکه توقعم درهمین سطح بودبازم چیزی نیاوردم
قسمت بوده مردود بیاد اخه اینا ارزش وقت گداشتن نداره والا من که خودمم دارم پیراپزشکی میخونم حس بی ارزشی میکنم چون توی ایران به حقت از راه درس خوندن به سختی میشه رسید این رشته ها که دیگه جای خود دارد که اصلا خارج کشور وجودم ندارن
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده 💔🕊 freedom#
پیراپزشکی ک خیلی خوبه اخه من خودم فقط میخام مدرکی داشته باشم درکنار اون مهارتی یادبگیرم بنظرت برای ت ...
اگه واقعا به درس علاقه داری رشته های تاپ انسانی حقوق و مدیریت و روانشناسی یا فرهنگیان یکسال تلاش کن ایتارو بیاری اگه نه همون دنبال مهارت باش اگه ام میخوای صرفا مدرک داشته باشی دانشگاه ازاد بزن
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده 💔🕊 freedom#
اره چطور ممکنه من معدلم نسبتاپایین بودمگ روی ترازسوابق تاثیرنمیذاره
نه ترمیم تنها برای کنکور تاثیر میذاره با ترمیم معدل عوض نمیشه میشه
با سوابق هم باید هر رشته ای بود رو میزدی و اونم تقریبا خیلی از جاها رو
من آن دختری هستم که فهمید ارزشش به تأیید دیگران نیست .یاد گرفتم همیشه قرار نیست همه مرا بفهمند، دوستم داشته باشند یا کنارم بمانند؛بعضی آدمها فقط بخشی از مسیر زندگی اند، می آیند درسشان را میدهند و میروند.من یاد گرفتم خودم پناه خودم باشم و در سختترین روزها دست خودم را بگیرم.شاید همیشه همه چیز مطابق میلم پیش نرود، اما تا وقتی به خودم ایمان دارم، هیچ شکستی نمیتواند مرا متوقف کند. من برای خودم زندگی میکنم،برای آرامش و آیندهای که لایقش هستم؛چون در آخر هیچ کس مهمتر از خودم نیست.✨🤍
آخه امکانش وندارم ک هرجایی برم فقط چن شهرنسبتانزدیک انتخاب کردم ینی ترمیم روی ترازسوابق هم تاثیرندار ...
مجدد بهمن ماه انتخاب رشته کن
نه تاثیر ندارع انتخاب رشته براساس سوابق هم اولویت با معدل نهایی هست
ترمیم تنها کنکور تاثیر میذاره
من آن دختری هستم که فهمید ارزشش به تأیید دیگران نیست .یاد گرفتم همیشه قرار نیست همه مرا بفهمند، دوستم داشته باشند یا کنارم بمانند؛بعضی آدمها فقط بخشی از مسیر زندگی اند، می آیند درسشان را میدهند و میروند.من یاد گرفتم خودم پناه خودم باشم و در سختترین روزها دست خودم را بگیرم.شاید همیشه همه چیز مطابق میلم پیش نرود، اما تا وقتی به خودم ایمان دارم، هیچ شکستی نمیتواند مرا متوقف کند. من برای خودم زندگی میکنم،برای آرامش و آیندهای که لایقش هستم؛چون در آخر هیچ کس مهمتر از خودم نیست.✨🤍