2777
2789
عنوان

نواختن

138 بازدید | 5 پست

چه اهنگی ارامش داره

میشه برای درمان سرطان خونم یه صلوات بفرستی . من دانش اموز زرنگ کلاس بودم همیشه قوی ترین و مهربون ترین بودم💔  ولی الان شدم ضعیف ترین پسر شهر که داره رو تخت جون میده💔

بنظرم گیتار و پیانو

یک عدد عاشقِ نودل هستم😋🍜 اگه تاحالا نودل نخوردی یا بنظرت خوب درست نکردی بگو دستورشو برات بفرستم🤗💙 خانوم سردفتر آینده😍📚 یکی از شانسای زندگیم این بود که شمال به دنیا اومدم🥲🌿 تو زمینه های زبان انگلیسی، ناخنکاری، شمع سازی، سنگ مصنوعی، کیک پزی و معرفی کتاب میتونم راهنماییت کنم🤓💁🏻‍♀️ تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است  من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🙃   (🦁🔥)

بنظرم گیتار و پیانو

ساز اماده؟ یا خودمون بزنیم

میشه برای درمان سرطان خونم یه صلوات بفرستی . من دانش اموز زرنگ کلاس بودم همیشه قوی ترین و مهربون ترین بودم💔  ولی الان شدم ضعیف ترین پسر شهر که داره رو تخت جون میده💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر سازی که باهاش ارتباط بگیرید...هرکس یه ساز خاصیو دوست داره...باید یکی دوبار دستتون بگیرید و‌تست کنید ببینید با کدومش یکی میشید...یکی ویالون یکی پیانو یکی سنتور بستگی به خودتون داره..ممکنه یکی بگه سنتور بعد شما اصلا خوشت نیاد از سنتور

هر سازی که باهاش ارتباط بگیرید...هرکس یه ساز خاصیو دوست داره...باید یکی دوبار دستتون بگیرید و‌تست کن ...

فقط باید کلاس برم؟

میشه برای درمان سرطان خونم یه صلوات بفرستی . من دانش اموز زرنگ کلاس بودم همیشه قوی ترین و مهربون ترین بودم💔  ولی الان شدم ضعیف ترین پسر شهر که داره رو تخت جون میده💔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز