هیچ حسی و احساس خاصی ندارم
حسودی زود از کورده درمیرم
آدما زود از چشام میفتن
رحم ندارم
نمیبخشم
محبت نخوشم میاد بکنن نخوشم میاد بکنم
بد اخلاقم
کینه ایم
حتی دلمم تنگ نمیشه
حتی از خانوادم مثلن خواهرمم حالم بهم میخوره
هیچ حسیو حس نمیکنم
واصلن گریم نمیاددددد
همش بخاطر سختیایی که کشیدمه
حالا باید چیکار کنم خوب شم؟