2789
عنوان

سردرگمی

57 بازدید | 3 پست

من ی پشت کنکوری ام که  رشتم تجربی فارغ التحصیلی سال

( ۱۴۰۲-۱۴۰۱) به علاقه خودمم به تجربی نرفتم به به زور عمم رفتم ولی حالا کاملا خودم پشیمونم چون توانایی براومدن از پس فیزیک و ریاضی رو ندارم اصلا از چیزی که به فرمولی و از این دست ختم میشه متنفرم  . تو دوران دبیرستان هم درسم خوب بود  ولی فقط در حد مدرسه میخوندم نه چیزی فراتر از این که برا کنکور باشه . کنکور تجربی رو دادم ولی اصلا راضی نبودم ولی امسال بر اساس سوابق تحصیلی حقوق پیام نور قبول شدم و پدرم میگه آینده شغلی نداره قصدم برا وکالت چون از اول رشته علوم انسانی رو دوست داشتم. حفظیاتمم واقعا عالیه هم میفهمم و هم حفظم میشه .‌  ولی الان واقعا موندم  چون اصلا دوست ندارم دوباره بمونم پشت کنکور یا برم همین حقوق رو بخونم . البته اینم میدونم که تو رشته حقوق میتونم گرایش های دیگه هم برم.  فقط خانواده بهم میگن مخصوصا پدرم میگه اینکه بری سر کار . الان واقعا گیجم . ولی میتونم از پس حقوق بر میام .♡

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز