2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خورشت ماست اصفهانی 

سخته درست کردنش ولی ب شدت خوشمزس 

اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

خورشت ماست اصفهانی سخته درست کردنش ولی ب شدت خوشمزس

بدمزه ترین چیزی که خوردم خورشت ماست هست 

هنوز یادم میاد حالم بهم میخوره 😣😣😣و جالبه ما آخر وقت رفتیم رستوران دیگه بلند شدیم همه ی میزها خالی بود تنها چیزی که رو میزا یا دست نخورده بود یا فقط یکی دوقاشق خورده بودن همین خورشت ماست بود 

ماست میوه ای عاشقشم

لطفا کتاب‌ِ خوبِ‌ غیرِ زرد معرفی‌ کنید#عاشق_کتاب علاقمند ب رمان‌های روانشناسی طور هستم کتاب‌هایی ک آشنا هستم کوری_دختری از جنس خاک_کیمیاگر_جز از کل_کتاب دزد_بلندی های بادگیر_دختریکه ماه را نوشید_ما تمامش میکنیم_خطاب به عشق
خورشت ماست اصفهانی سخته درست کردنش ولی ب شدت خوشمزس

اصفهانی هستی؟

وای بدترین چیزی بود ک خوردم😁چرا دوسش دارید؟

 قشنگ ترین و آرامش بخش ترین حرف همینه:                          من جنگیدم که اگه نشد تو دلم نمونه :)
بدمزه ترین چیزی که خوردم خورشت ماست هست هنوز یادم میاد حالم بهم میخوره 😣😣😣و جالبه ما آخر وقت رفتی ...


اصفهانی هستی؟؟؟

اگه اره بعید میدونم بدت میاد اگه هم مسافر بودین خب مسلما چیزی نیس ک همه پسند باشه ولی جزء دسرهای گرونه و هرکسی نمیتونه بخوره و بلدی میخواد خوردنش 

مثلا خالی خالی نمیخورن 

و توصیه میکنم اومدی اصفهان بهترین رستوران رو انتخاب کن و اونوقت این دسر رو تست کن 

اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

اصفهانی هستی؟وای بدترین چیزی بود ک خوردم😁چرا دوسش دارید؟


اره 


چطوری خوردین مگه شما؟؟؟

خیلی خوشمزس ک

گوشت گردن و زعفرون و ماست چکیده و عسل یا شکر و هل و گلاب و کلی گردو داره ترکیب اینا فکر نمیکنم چیز بدی باشه 



اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

اصفهانی هستی؟؟؟اگه اره بعید میدونم بدت میاد اگه هم مسافر بودین خب مسلما چیزی نیس ک همه پسند باشه ولی ...

نه اصفهانی نیستم 

خیلی بدمزه بود بنظرم به همه سلیقه ای نمی‌خورد 

اتفاقا رستوران شهرزاد هم رفتیم که همه ازش تعریف میکردن اینقدم شلوغ بود که نوبت می‌گرفتی و تو صف بودن ما 4/5 عصر نوبتمون شد 

دسر 

سالاد میوه 

ماست لبو 

بعضی کیک ها 



پیش غذا و چاشنی مزه

ماست بادمجون

بورانی اسفناج 

کنگر ماست

ماست خیار

سیر ماست 

ماست کدو 


غذا

خورش ماست

آش ماست

آبدوغ خیار


همینا به ذهنم رسید





نه اصفهانی نیستم خیلی بدمزه بود بنظرم به همه سلیقه ای نمی‌خورد اتفاقا رستوران شهرزاد هم رفتیم که همه ...


اره درسته سلیقه ای نیس 

مثل بقییه غذاها ک برای هر استانه 


اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

درمان میخچه

yalllldllll | 31 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز