2777
2789
عنوان

برادرم

103 بازدید | 6 پست

من حدودا ۱۰ساله ازدواج کردم از سال ۹۸ دیگ بچه میخواستم ولی خب نشد ب کسی ام نگفتم ولی خب همه میدونن نازام الانم آی یو آی کردم ولی ب کسی نگفتم 

دیشب صحبت بچه بود گفتم من ۲قلو دوس دارم یهو برادرم گف تو زرنگ باش بیار یدونه بیار ما ۲قلو نمیخوایم البته منظوری نداشت ولی من خیلی دلم شکست مگه دست خودمه شوهرم ناراحت شد گف بچه میخوایم چیکار باهم خوشبختیم ولی من هنوزم از ذهنم نرفته 

...

منم پنج روزه ای یو ای کردم امیدوارم دلمون شاد شه🥺

همسرم میگه: تو زبونی با دوتا سیاره رنگی تو چشات🥺😍چیزایی که باید درمورد من بدونی:سپیده ام عاشق کتاب وقهوه 📚☕6ساله که متاهل و متعهدم به یه مرد خوشتیپ وجذاب که مهم ترین داشته ی زندگیمه 🖇❤️‍🔥از ادمای دروغگو متنفرم خیلی راحت ادما، رفتارا، و چیزای سمی رو از زندگیم حذف میکنم، هیچ وقت به بدترین ادم با چشم تحقیر نگاه نمیکنم و خودمو بالاتر نمیبینم واز کسی توقع ندارم تو زندگی🙃تویی که اینو می‌خونی، پوست لبتو نکن، قوز نکن، آب بخور، به اونی که رفته تکست نده، موهاتو شونه کن، مثبت فکر کن، حرص نخور، الکی تو نت نچرخ، هدفاتو و استعدادات چه کوچیک چه بزرگ مشخص کن و کم کم برو سمتشون، آهنگایی که باعث بد شدن حالت می شنو رد کن، خودتو دوست داشته باش، دوش آب سرد بگیر، به روزای گذشته فکر نکن و کیلومتر ها از چیزی و کسی که بهت احساس ناکافی بودن می‌ده فاصله بگیر عزیزم.بهت قول می دم همه چی خوب می‌شه.وخدایی نزدیک تر از رگ گردن 🕊❤️#سپیده🌾

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۴روزه امیدمون بخداس😔

انشالله خدا یه نی نی سالم مصالح به هردومون میده

همسرم میگه: تو زبونی با دوتا سیاره رنگی تو چشات🥺😍چیزایی که باید درمورد من بدونی:سپیده ام عاشق کتاب وقهوه 📚☕6ساله که متاهل و متعهدم به یه مرد خوشتیپ وجذاب که مهم ترین داشته ی زندگیمه 🖇❤️‍🔥از ادمای دروغگو متنفرم خیلی راحت ادما، رفتارا، و چیزای سمی رو از زندگیم حذف میکنم، هیچ وقت به بدترین ادم با چشم تحقیر نگاه نمیکنم و خودمو بالاتر نمیبینم واز کسی توقع ندارم تو زندگی🙃تویی که اینو می‌خونی، پوست لبتو نکن، قوز نکن، آب بخور، به اونی که رفته تکست نده، موهاتو شونه کن، مثبت فکر کن، حرص نخور، الکی تو نت نچرخ، هدفاتو و استعدادات چه کوچیک چه بزرگ مشخص کن و کم کم برو سمتشون، آهنگایی که باعث بد شدن حالت می شنو رد کن، خودتو دوست داشته باش، دوش آب سرد بگیر، به روزای گذشته فکر نکن و کیلومتر ها از چیزی و کسی که بهت احساس ناکافی بودن می‌ده فاصله بگیر عزیزم.بهت قول می دم همه چی خوب می‌شه.وخدایی نزدیک تر از رگ گردن 🕊❤️#سپیده🌾
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز