فرهنگیان اوردم نمیخام برم میگن اگه نری محروم میشی از کنکور واقعا دوست ندارم برم نمیدونم چیکار کنم انقدر گریه کردم و خودمو زدم کم مونده خودمو از پل پرت کنم پایین
همه فکر میکنید فرهنگیان گل و بلبله برید توش میفهمید تنها چیزی که نداره گل و بلبل و خوشیه