2777
2789
عنوان

خانواده سمی😑

140 بازدید | 8 پست

چقدر زندگی کردن تو‌خانواده سمی سخته و دردش اینجاست که میخوان توهم شبیه خودشون بشی و اگه نباشی از نظرشون یعنی روانیم مشکل دارم ...

هرچند بایدم روانی باشم با این وضعیت جنگ و دعوا هرروز توخونه 


بگذریم از اینکه تو سن ۲۲ هنوز کتک میخورم ولی شخصیت ترسو ضعیف توسری خور بی اعتماد بنفسی که ازم ساختن قسمت دردناکترشع👩🏻‍🦯

ببخشبد دلم پر بود 

من کتک نمیخورم ولی کاش میخوردم ولی روانی ازارم نمیدادن

"سوداد"نوعی حالت روحی و حس نوستالژی، اندوه، دل‌تنگی و دل‌گرفتگی از نبودن فرد یا متعلقی است که دیگر احتمالاً هیچ‌گاه برنخواهد گشت.💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قشنگ درکت میکنم . خانواده من وضع مالی خیلی متوسطی دارن منم از بچگی کم توقع و قانع بودم هیچ وقت لج چیزی رو نگرفتم یا برای داشتن چیزی بخوام تحت فشار بزارمشون و مدارا کردم . درس خوندم . شاگرد ممتاز بودم و خودم رفتم سرکار دستم تو جیب خودم بود ازدواج کردم یه سری مشکلات با همسرم داشتم که البته بخشیش به خاطر بی سیاستی خانواده هم بود و البته تقصیر خودمم بود که مشکلاتم رو به خانوادم میگفتم . فکر میکردم آدم هستن اما الان میفهمم که نباید باهاشون هیچ وقت صحبت میکردم و یا درد و دل میکردم خلاصه یه دوره مشکلات شدید برام شروع شد مشکلات زناشویی و مالی ولی دائم سرکوفت میزنن سرم . هیچ کمک مالی بهم نکردن اما دائم سرکوفت میزنن

قشنگ درکت میکنم . خانواده من وضع مالی خیلی متوسطی دارن منم از بچگی کم توقع و قانع بودم هیچ وقت لج چی ...

عزیزم شما چقدر قوی هستین و باوجود مشکلات تونستید خودتون بکشید بالا 


منم از این پشیمونم که چرا مشکلاتمو ب شون گفتم دیگه خون به حیگرم کردن بهم میگن اگه جای تو بودیم رومون نمیشد سرمو بالا بگیریم 

درحالی که من بی تصیر بودم 

عزیزم شما چقدر قوی هستین و باوجود مشکلات تونستید خودتون بکشید بالا منم از این پشیمونم که چرا مشکلاتم ...

هر چقدرم آدم قوی باشه بالاخره یه جا کم میاره . هر جور شده ، تمام سهی و تلاشتو کن که مستقل بشی و خودت به درآمد برسی . ازدواجم کردی اصلا از مشکلاتت نگو . شوهر من اونقدرام بد نبود اما من سنم کم بود تجربه نداشتم خانوادمم که چیزی یادم نداده بودن سر مشکلات کوچیک که الان فکر میکنم ارزش نداشت کلی از جانب خانوادم تحقیر شدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اگه من

نیلارزخسته | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792