2777
2789
عنوان

سرم آهن

130 بازدید | 6 پست

شبتون خوش 

عزیزان دکتر برای من دو تا سرم آهن تزریق کرده 

کم خونی دارم اما شدید نیست و اصلا بهم نگفت که همچین چیزی نوشته الان که رفتم داروخونه داروها رو بگیرم تازه متوجه شدم 

اصلا چیزی در موردش نمیدونم 

این امپول هاش رو داخل یخچال باید بزارم؟ چند وقت یه بار بزنم؟ 

میگن عوارض داره و ممکنه موقع تزریق حالم بد شه حالا اصلا بزنمش یا نه؟

شرایط نگهداریش روی سرم نوشته. حتما باید داخل کلینیک و بیمارستان و زیر نظر پزشک یا پرستار تزریق بشه (نه داخل خونه یا تزریقاتی های معمولی)

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 
شرایط نگهداریش روی سرم نوشته. حتما باید داخل کلینیک و بیمارستان و زیر نظر پزشک یا پرستار تزریق بشه ( ...

روش ننوشته خود اونجا توی یه جعبه گذاشتن 

شما میدونید داخل یخچال باشه یا نه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شرایط نگهداریش روی سرم نوشته. حتما باید داخل کلینیک و بیمارستان و زیر نظر پزشک یا پرستار تزریق بشه ( ...

یعنی برم بیمارستان تزریق کنم؟

درمانگاه نرم ؟

روش ننوشته خود اونجا توی یه جعبه گذاشتن شما میدونید داخل یخچال باشه یا نه؟

نه، من یکبار بعد از زایمان داخل بیمارستان تزریق کردند. خودم نخریدم.

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 

سلام من تاپیک ثبت نام تو دانشکاهتونو دیدم 

اونجا ک معدل صفر زده میشد منم همونجور شدم متاسفانه ثبت کردم الان معدلم شده صفر نمیتونم هم ویرایشش کنم 

دارم سکته میکنممم ب شما گیر ندادن چرا معدلت اینطوره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز