شبتون خوش
عزیزان دکتر برای من دو تا سرم آهن تزریق کرده
کم خونی دارم اما شدید نیست و اصلا بهم نگفت که همچین چیزی نوشته الان که رفتم داروخونه داروها رو بگیرم تازه متوجه شدم
اصلا چیزی در موردش نمیدونم
این امپول هاش رو داخل یخچال باید بزارم؟ چند وقت یه بار بزنم؟
میگن عوارض داره و ممکنه موقع تزریق حالم بد شه حالا اصلا بزنمش یا نه؟