2777
2789
عنوان

عصاب ندارم

187 بازدید | 27 پست

سلام بچه ها خوبید چند وقت نبودم دوباره اومدم.. بچه ها تو این ی هفته من به شدت عصاب و روانمو دچار شک شده و بهم ریخته چیکار کنم آروم بشم واقعا انرژیم ته کشیده خسته شدم... نمونه بخام بگم امروز رفتم ی مغازه آرایشی بهداشتی دختره گفت چرا جوش زدی در صورتی که جوش زیادی نداشتم رو صورتم ی چهارتا ریز زیرپوستی بهم برخورد جوابشو دادم بهش گفتم نشستی اینجا فضولی پوست مردمو میکنی البته با لحن شوخی اما مامانم گیر داده که نباید میگفتی احساس عذاب وجدان دارم از ی جا از ی جا میگم خوبش کردم تا دیگه نظر نده خسته شدم از این حالت دو قطبی

فرشته کوچولو💫🧚‍♀️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم جدیدا عصبی شدم بخاطر مشکلاتم..اطرافیانمم میگن کلا جز شوهر و خانواده ام حوصله و عصاب هیچکسو ندارم ...

واقعا منم به حداقل رسیده حوصلم حوصله ندارم یکی اعتماد بنفسمو بکوبه از ی ََطرف وقتی جواب یکیو میدم احساس گناه میکنم تکلیفم با خودم روشن نی در عذابم کمک کنید 

فرشته کوچولو💫🧚‍♀️
دعوام شده با چند نفر💔

کیا هستن؟ منم تو این هفته خیلی در تنش بودم با ی پسره ی اشغال دعوام شد کلی فحش و توهین کرد با اینکه جوابشو دادم اما یجورایی حس بد دارم احساس میکنم بم دست درازی شده 

فرشته کوچولو💫🧚‍♀️
کیا هستن؟ منم تو این هفته خیلی در تنش بودم با ی پسره ی اشغال دعوام شد کلی فحش و توهین کرد با اینکه ج ...

داستانش طولانیه💔

پس درک میکنی منو🥺🐈

جز فحش کش کردن زمین و زمان پاسخی ب مشکلات زندگی ندارم🐾💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز