عزیزویسی مدیر عضویت: 1400/05/10 تعداد پست: 7344 عنوان کدوم شغل | مشاهده متن کامل بحث + 223 بازدید | 34 پست بنظرتون خیاطی سرویس اشپزخانه یاد بگیرم؟ یا کافینت بزنم البته یکی بذارم روش چون خودم مسلط نیستم 30سالمه و کلی زندگیم عقب افتاده چون توی یه رابطه اشتبام و نمیتونم کات کنم میخام حداقل یه شغل داشته باشم 1403/07/19 | 19:39 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دخترخووشبخت عضویت: 1403/07/19 تعداد پست: 4006 جدی با بابات حرف بزن،شرایطتو درکمیکنم،حتما یه شغلی واسه خودت دست و پا کن همون کافینت خوبه ولی خیاطی امبد نیست یکم طول میکشه به درامد برسی
دخترخووشبخت عضویت: 1403/07/19 تعداد پست: 4006 چون میگفت ازدواج فقط با فامیل خودم ایشونم ول کن من نیست پدرمم ازش هزاران ایراد میگیره حتی از لباس تن ... ای خدا عین من🥺 حرفای بابای منننن
عزیزویسی مدیر استارتر عضویت: 1400/05/10 تعداد پست: 7344 جدی با بابات حرف بزن،شرایطتو درکمیکنم،حتما یه شغلی واسه خودت دست و پا کن همون کافینت خوبه ولی خیاطی ... خودم لیسانس نرم افزارم بخوام یه دوره برم خیلی زود یاد میگیرم تو خونه اکثر کارام خودم انجام میدم سیستم و پرینتر دارم ولی میگم یه نفر مسلط باشه تا زود جا بیفته خودمم میتونم کمکش کنم شهر ما کوچیکه بسپارم چهارتا اشنا تو ادارات و دانشگاه ها کافیه
عزیزویسی مدیر استارتر عضویت: 1400/05/10 تعداد پست: 7344 ای خدا عین من🥺 حرفای بابای منننن من الان دیگه از دوستم خسته شدم ارزو دارم بگه تمام شد برا همیشه
عزیزویسی مدیر استارتر عضویت: 1400/05/10 تعداد پست: 7344 آره دقیقاخصوصا همیشه سرشون شلوغه اره فدات حتی بری پیش ادارات و دانشگاه ها مشتریت عالیه
دخترخووشبخت عضویت: 1403/07/19 تعداد پست: 4006 خودم لیسانس نرم افزارم بخوام یه دوره برم خیلی زود یاد میگیرم تو خونه اکثر کارام خودم انجام میدم سیست ... خب پس همون کافینت گزینه بهتریه،درامدش خوبه اینطور که من شنیدم
_sevgi_ عضویت: 1403/02/14 تعداد پست: 410 اره فدات حتی بری پیش ادارات و دانشگاه ها مشتریت عالیه آره ولی شهر ما اطراف دانشگاه و اداره اونقدر زدن اشباع شده ولی محله خودمون نیاز داره به کافی نت
دخترخووشبخت عضویت: 1403/07/19 تعداد پست: 4006 من الان دیگه از دوستم خسته شدم ارزو دارم بگه تمام شد برا همیشه هوووف خیلی بده
عزیزویسی مدیر استارتر عضویت: 1400/05/10 تعداد پست: 7344 خب پس همون کافینت گزینه بهتریه،درامدش خوبه اینطور که من شنیدم ممنونم عزیزم
عزیزویسی مدیر استارتر عضویت: 1400/05/10 تعداد پست: 7344 آره ولی شهر ما اطراف دانشگاه و اداره اونقدر زدن اشباع شده ولی محله خودمون نیاز داره به کافی نت موفق باشی عزیزم حتما پیگیر باش
دخترخووشبخت عضویت: 1403/07/19 تعداد پست: 4006 ممنونم عزیزم عزیزم تمام تلاشتو واسش بکن اگه ادم درستیه،اگه نیست خودت تمومش کن
عزیزویسی مدیر استارتر عضویت: 1400/05/10 تعداد پست: 7344 هوووف خیلی بده خیلی دیگه خسته شدم البته قرارمون این بود دوباره درس بخونیم بریم عمان ولی من دیگه بریدم
girl_kmp عضویت: 1403/04/19 تعداد پست: 109 چطور؟؟ نسل جدید خودش کاملا به اینترنت مسلط هست دیگه سراغ کافی نت نمیرههوش مصنوعی ام که روز به روز داره پیشرفت میکنه کاملا جایگزین میشه