2777
2789
عنوان

سوره طه

299 بازدید | 24 پست

میخوام سوره طه بخونم برای ازدواج.

حتما باید چله بگیرم؟نمیشه همینجوری بخونم و جواب بگیرم؟

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یبار گرفتم البته برا بچم بود یادم نیست برا سلامتیش بود فکر کنم ۴۰ روز خوندم روزی یبار جواب داد وا ...

کاش میتونستی واسه ازدواج منم بخونی. شاید دعات برای منم بگیره

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

برای هر مشکلی که دارید و

برای هر خواسته ای که دارید قرآن رو به فارسی از اول قران تا آخر قران در مدت ۱۵ روز طوری که گوشتون صدای شما رو بشنوه بخونید تا با صدای خودتون به انرژی های ایجاد و خلق خواستتون وصل بشین چون فهم معنای قرآن اعجاز داره و در طول این مدت روزانه ۲۰۰۰ ذکر اللهُ غَفور بگین که انرژی های منفی قبل از شما قطع بشه و خواسته هاتون متجلی بشه انشالله 

سلام بر حسین ( ع) پسر فاتح خیبر 

باید چله بگیریسوره طه و احزاب و احقاف هر ۳ سوره تو یه روز بخون

میگن چندتا چله باهم نگیرین. سنگینی داره

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
برای هر مشکلی که دارید وبرای هر خواسته ای که دارید قرآن رو به فارسی از اول قران تا آخر قران در مدت ۱ ...

خداییش اینو نمیتونم

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
کاش میتونستی واسه ازدواج منم بخونی. شاید دعات برای منم بگیره

من کلا اهل نماز و اینا نیستم انتظاری هم ندارم از خدا چون فکر میکنم  بنده ای نیستم که ازم راضی باشه ولی اینجور گفتی به دلم افتاد شروع میکنم میخونم برات از امروز نه،ولی از فردا یا پس فردا حتما حتما شروع میکنم میخونم واست تا ۴۰ روز 

انشالله به ۴۰ روز نرسیده اتفاق خوبی برات بیفته ❤️

کاربر مامان دوتا پسر سابقم 🥰
هر کی گفته برا خودش حرف زدهقران باعث روشنایی قلب میشه ن سنگینی

ممنون. دعا کن برام همین وقت اذان انشالله دعام بگیره یه ادم خوب و مناسب بیاد خواستگاریم. ۳۴ سالمه. دعا کن برام خواهش میکنم. نور به قلبت

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
من کلا اهل نماز و اینا نیستم انتظاری هم ندارم از خدا چون فکر میکنم بنده ای نیستم که ازم راضی باشه و ...

دورت بگردممم خواهرررر. بخدا قلبمو روشن کردی. نور به قلبت بباره. ممنونم ازات. انشالله بهترینا سر راه زندگی خودتو عزیزات قرار بگیره. نمیدونی چقدر خوشحالم میکنی. یه دنیاااا ممنون از قلب مهربونت ممنون. ۳۴ سالمه. دعا کن یه ادم درست و خوب و مناسب سر راه زندگیم قرار بگیره. ممنون. نمیدونم با چه زبانی ازات تشکر کنم بخدا. خدایا شکرت

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
ممنون. دعا کن برام همین وقت اذان انشالله دعام بگیره یه ادم خوب و مناسب بیاد خواستگاریم. ۳۴ سالمه. دع ...

برات دعا میکنم توام برام دعا کن ازدواج کنم و خوشبخت بشم

چون همدردیم منم مث توام...🫠

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز