مامانا پسرم ۱۸ ماهش هفته پیش ۲.۳روز علائم سرماخودگی داشت مثل تب خفیف ترشح بینی بعد اون علائم قطع شد الان یه هفته س بیحال میفته اصلا پا نمیشه را بره نمیشینه فقط رو شکم میخابه نمیدونم چش هیچ علائمی هم نداشت تو این یه هفته یدونه امروز صب یبار استفراغ کرده نه اسهال نه تب هیچی موندم بخدا چشه.