2789
عنوان

تجربه

194 بازدید | 6 پست

سلام دوستان خوبم

امشب اتفاقی افتاد که گفتم شاید مطرح کردنش مفید باشه

همیشه مامانم میگه وقتی دعوات میشه با شوهرت سعی کن کشش ندی و کوتاه بیای،یه لحظه تصور کن که همسرت دیگه کنارت نیست،چه حالی میشی؟


منم سعی میکردم حرف مامانمو بفهمم ولی درکش نمیکردم تا امشب که حال همسرم سر یه گله ای که من ازش کردم بد شد و قلبش درد گرفت.من یه جوری گریه میکردم و نگران بودم و ترسیده بودم که بیچاره هول کرد فکر کرد منم چیزیم شده.تصور اینکه یه وقت اتفاق بدی براش بیوفته غیرقابل تحمل بود.

زندگی هممون پر از بالا و پایین و مشکلات ریز و درشته.بد نیست گاهی تو دعواها کوتاه بیایم و یه لحظه تصور کنیم خدایی نکرده اگه دیگه نباشن ...

خیلی مهربونی❤ازت ممنونم❤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

البته اینی که شما میگی درسته اما این نباید دو طرفه باشه؟

بله درسته باید دوطرفه باشه و فکر میکنم با تکرار این کار از طرف ما آقایون هم یکم یاد بگیرن

اما من چه همسرم یاد بگیره چه یاد نگیره بعد از امشب سعی میکنم همیشه اینکارو بکنم

خیلی مهربونی❤ازت ممنونم❤
اره واقعا ولي كو گوش شنوا😄 من ك تخت گاز ميرم تو دعواهاااا

منم مثل شما بودم تقریبا

اما امشب که یه لحظه واقعا فکر کردم شاید طوریش بشه تصمیم گرفتم از این به بعد مهربونتر باشم

خیلی مهربونی❤ازت ممنونم❤
بله درسته باید دوطرفه باشه و فکر میکنم با تکرار این کار از طرف ما آقایون هم یکم یاد بگیرن اما من چه ...

امیدوارم یاد بگیرن عزیزم و زندگی شما هم عالی پیش بره اما گاهی کوتاه اومدن بیش از حد هم خوب نیست

امیدوارم یاد بگیرن عزیزم و زندگی شما هم عالی پیش بره اما گاهی کوتاه اومدن بیش از حد هم خوب نیست

درسته موافقم

ممنونم عزیزم امیدوارم زندگی شما هم پر از خوشی باشه

خیلی مهربونی❤ازت ممنونم❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792