mamanebehradam مدیر استارتر عضویت: 1401/11/03 تعداد پست: 1878 عنوان رانندگی 71 بازدید | 5 پست ده سالی میشه گواهینامه گرفتم ولی رانندگی نکردم، اللن میخوام شروع کنمشوماخرهای گل تجربیاتتون رو بفرمایید 1403/07/18 | 11:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nikooli22691 عضویت: 1391/12/25 تعداد پست: 21051 یک جلسه با مربی بردار حتما بعد برو . خیلی وقته فاصله افتاده. خداوند به من نزدیکترین است و همیشه حامی من
mamanebehradam مدیر استارتر عضویت: 1401/11/03 تعداد پست: 1878 تجربه نمیخواد شروع کن دیگه☺️ جاهای خلوت اوکیم ولی شلوغی میترسم
mamanebehradam مدیر استارتر عضویت: 1401/11/03 تعداد پست: 1878 یک جلسه با مربی بردار حتما بعد برو . خیلی وقته فاصله افتاده. اره حتما واسه ترافیک باید با مربی برم
mry614 عضویت: 1403/06/27 تعداد پست: 1888 جاهای خلوت اوکیم ولی شلوغی میترسم تنها نشین با یکی بروکم کم برو تو شلوغی حواست جمع باشه هیچ اتفاقی نمیفته