نمیدونم تا کی و کجا باید ادای آدمای قوی رو دربیارم
تا کی باید بگم من به کسی نیاز ندارم...
منم نیاز دارم
منم به اشک ریختن نیاز دارم
اما این بار نه برای خالی شدن
برای در آغوش گرفته شدن
خدای من
من هر چقدرم دختز بدی باشم تو همیشه خدای خوب منی
مگه میشه منو یادت بره :)
اگر این روزا و اتفاقاش ی امتحانه که از الان بگم به تقلب خودت نیاز دارم
خداجون من
به دستای گرم و آغوشت نیاز دارم
به کمکات نیاز دارم
امشب که گریه کردم مامان سرم داد زد و درو کوبید ...
حتی نگفت چرا
حتی نگفت بیا بغلم
ولی غصه نمیخورما
من همیشه تورو دارم :)
این روزا تلخه
سخته
تنهای تنهای تنهام
خودت حواست به دخترت باشه
برام دعا کنین =)