2777
2789
عنوان

خستم خیلی

28 بازدید | 1 پست

نمیدونم تا کی و کجا باید ادای آدمای قوی رو دربیارم

تا کی باید بگم من به کسی نیاز ندارم...

منم نیاز دارم

منم به اشک ریختن نیاز دارم

اما این بار نه برای خالی شدن

برای در آغوش گرفته شدن

خدای من 

من هر چقدرم دختز بدی باشم تو همیشه خدای خوب منی 

مگه میشه منو یادت بره :)

اگر این روزا و اتفاقاش ی امتحانه که از الان بگم به تقلب خودت نیاز دارم

خداجون من 

به دستای گرم و آغوشت نیاز دارم

به کمکات نیاز دارم

امشب که گریه کردم مامان سرم داد زد و درو کوبید ...

حتی نگفت چرا

حتی نگفت بیا بغلم

ولی غصه نمیخورما 

من همیشه تورو دارم :)



این روزا تلخه

سخته

تنهای تنهای تنهام 

خودت حواست به دخترت باشه 


برام دعا کنین =)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش