۸ ماه بعدش امدن خاستگاری ما هم گفتیم عقد باشه موقع عروسی و تمام این مدت شناخت باشه
ولی خداروشکر همه چی خوب پیش رفت
منم همش فکر میکردم اگه دفعه بد هم بد باشه چی ، ولی نبود خداروشکر ، به نظرم خودتو به خدا نزدیک تر کن
مطمن باش بهتر از قبل واست پیدا میشه
به شرطي که تو هم درست انتخاب کنی و عجله نکنی