سلام عزیزم منم با شروع کپسول راکوتان گلودرد گرفتم اولش فکر کردم سرماخوردمولی الان ۲۰ روزه خوب نمیشم ...
عزیزم من هر ماه مریض میشم و مریضیم فقط گلودردوابریزش بینیه یعنی فک نکنم از راکوتان باشه راکوتان هم قطع کردم چون دوره من یک ماهه بود دکتر گفت با یک ماه خوب شدم کامل و کلا عوارضی نداشتم جز خشکی لب