2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دوازدهمم 

تجربه میگه بگیری بهتره 

اما اصلا سمت سیب ترش نرو ، بیشتر مشاوراش افتضاحن 

گزارش کار دروغ نده

از همین الان هم بخون ک دوازدهم مث من پاره نشی 

حواست به معدل و... ام خیلی باشه


اگر نگرفتی هم فقط بدون امسال فقط فقط باید نهایی رو عالی بدی ، ندی درگیر ترمیم و بیچارگی های بعدش میشی

‏به دیگران حق «متوسط »بودن بدهیم. آدم‌ها بضاعتهای مختلفی دارند ..راسل می‌گوید:گاهی دیگران حرف‌هایی میزنند که به مذاق ما خوش نمی اید باید تحمل کنیم.  اینجا از واژه «تحمل» استفاده میکنه نه «احترام»..
مدرسه ام بسیار سختگیره نمی تونن درس ها رو جمع کنم استرس می گیریم

پس حتما بگیر و یه نصحیت زیاد به ندرسه اهمیت نده جو خیلی بدی داره و تهش هیچیه خودت بشین عین بچه ادم درستو بخون و سر کلاسای چرت و پرت هم تا جایی که میتونی نرو وقتت تلف مدرسه داغون نکن

سلام گلم من خودم مشاور تحصیلی هستم 

اگه بلدی که چه جوری باید بخونی و چیکار کنی یعنی رله و بادی نیاز نیست ولی اگه سردر گمی بلد نیستی هر درس و چه جوری بخوبی و .... بهتر مشاور بگیری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز