2777
2789
عنوان

بسیار کم‌

70 بازدید | 2 پست

داشتم فکر میکردم چقدر آدمهای امن خوبند آدم هایی که رازدارند. آن‌هایی که میتوانی کنارشان خودت باشی و تمام روحت را عریان کنی. از همه‌چیز بی‌واهمه حرف بزنی، بدون هراسی از قضاوت شدن. آدم‌هایی که نه با لبها که با چشمها و روحشان لبخند می‌زنند. بدون این که زیاد بدانند، اعتماد میکنند و شاید خودشان هم هرگز ندانند در کدام روز سختت به تو رسیده‌اند و چطور خورشید شده‌اند وسط همه تاریکی های دلت. چقدر خورشیدها خوبند، چقدر بی‌منت و چقدر خوش‌بو و چقدر بوسیدنی و چقدر خواستنی‌اند. مهربانی هایی که انگار نهرهای بهشتند روی آتش تنهایی. درد و دریغ که کمند. بسیار کم!

آخر همه چی قشنگه .اگر خوب نشد بدون حتما آخرش نرسیده

بهتر که کمند ، تو وقت احتیاج هیچ کس دلدار این جور ادما نیست ، فقط ازشون استفاده میشه انرژی منفیشون رو رو این ادما خالی میکنن راحت میشن مثبت میشن میرن پی کارشون تا سانس بعدی نفر بعدی


این ادما مظلوم ترین ادمای دنیان 

بهتر که کمند ، تو وقت احتیاج هیچ کس دلدار این جور ادما نیست ، فقط ازشون استفاده میشه انرژی منفیشون ر ...

دقیقا موافقم

آخر همه چی قشنگه .اگر خوب نشد بدون حتما آخرش نرسیده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792