2777
2789
عنوان

مدل استخدامی

49 بازدید | 4 پست

من یه خانومم ومجبورم شدم بنا به شرایطی به دروغ به یه سری از اطرافیانم بگم شاغلم در دانشگاه برای دوسال حداقل باید اینجوری وانمود کنم الان اگه ازم پرسیدن چه مدل استخدامی هستی پیمانی یا رسمی یا قرار دادی وفیش حقوقی ازم خواستن به نظرتون چی نشون بدم وچه جوابی بدم که به چشم یه شغل رسمی واینده دار نگام نکنن و برای همیشه.چی بگم آب لای درزش نره.

بگو استخدام نیستم شرکتی هستم تو اداره.شرکتی یعنی اینکه هروقت بخوان میدونن بگن از فردا دیگه نیا

وقتے دیدین یڪے نمیخوادتون، اگه همون اول برین فقط دلتون میشڪنه ولے اگر به بودن باهاش اصرار ڪنین غرورتونم میشڪنه!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگو استخدام نیستم شرکتی هستم تو اداره.شرکتی یعنی اینکه هروقت بخوان میدونن بگن از فردا دیگه نیا

اره بیمه میکنن.هی بهونه بیار امروز و فردا کن تا یادشون بره

وقتے دیدین یڪے نمیخوادتون، اگه همون اول برین فقط دلتون میشڪنه ولے اگر به بودن باهاش اصرار ڪنین غرورتونم میشڪنه!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز