سلام خانما من به حساب پریود دیروز ۸هفته بودم رفتم دکتر
داخل مطب سونو شدم گفت ساک ۱۹میلی متر هست کیسه زرده هم هست اما جنین نیست!باید ۱۰روز دیگه برم سونو مجدد
کسی بوده اینطور باشه وسونوی بعدی جنین تشکیل شده باشه خیلی استرس دارم از بارداری پوچ
در ضمن من ۳روز بعد موعد بتام ۷۲شد و۱۰روز بعد ۲۰۰۰