2777
2789

تو سیاه ترین و بدترین روزای زندگیمم

فقط 9 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

بالأخره خوب می‌شه، قشنگ می‌شه، می‌رسیم، می‌بینیم، می‌خندیم چون سپردیم به خدا...و همین که بهش سپردیمیعنی باور داریم که ته این مسیر روشنیه. زندگی گاهی صبوری می‌خواد!همین که هنوز ادامه می‌دیم یعنی امیدمون زنده‌ست.و همین کافیه برای اینکه بدونیم معجزه‌ها همیشه یه قدم جلوتر از ما هستن!✨🍀🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واسه چی؟می گذره این روزام

خانواده همسرم خیلی دخالت میکنن و منم نمیتونستم کنترل کنم خودمو خیلی رفتارهای بچگونه نشون دادم


شوهرم هم همه چی از رابطمون رو باهاشون در میون گذاشته


سر اینکه برای خرید گفتم نفری یه نماینده ببریم یکی دیگه خواهرش گفت منم بیام من عصبانی شدم و بهم ریختم و گفتم اصلا خرید نمیخوام عروسی رو کنسل کردن و الان هر موضوعی ک بین منو همسرم اتفاق افتاد رو هی دارن بازگو میکنن و موضوع رو کش میدن 


سیاه ترین روزای زندگیمو دارم میگذرونم


نمیدونم تهش چی میشه واقعا ولی منو شوهرم هم دیگه رو دوست داریم شوهرم و من داریم سعی میکنیم ک اوضاع رو درست کنیم اما اونا هی قضیه رو کش میدن شوهرم هم نمیتونه جلوشون رو بگیره 


تو رو خدا هر کی این پستم رو میبینه برام دعا کنه و صلوات بفرسته 

فقط 9 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

بالأخره خوب می‌شه، قشنگ می‌شه، می‌رسیم، می‌بینیم، می‌خندیم چون سپردیم به خدا...و همین که بهش سپردیمیعنی باور داریم که ته این مسیر روشنیه. زندگی گاهی صبوری می‌خواد!همین که هنوز ادامه می‌دیم یعنی امیدمون زنده‌ست.و همین کافیه برای اینکه بدونیم معجزه‌ها همیشه یه قدم جلوتر از ما هستن!✨🍀🤍

خانواده همسرم خیلی دخالت میکنن و منم نمیتونستم کنترل کنم خودمو خیلی رفتارهای بچگونه نشون دادمشوهرم ه ...

برات صلوات فرستادم عزیزم

ایشالا بخیر بگذره و  زودتر عروسی کنین💙✨️

اگر لازمه برو پیش مشاور 


در دین شما نام خدا هست، خدا نه

برات صلوات فرستادم عزیزمایشالا بخیر بگذره و زودتر عروسی کنین💙✨️اگر لازمه برو پیش مشاور

ممنونم عزیزم

فعلا تحت نظر مشاور هستیم اما خانواده همسرم هی دارن کشش میدن و بدتر و بدتر میکنن

فقط 9 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

بالأخره خوب می‌شه، قشنگ می‌شه، می‌رسیم، می‌بینیم، می‌خندیم چون سپردیم به خدا...و همین که بهش سپردیمیعنی باور داریم که ته این مسیر روشنیه. زندگی گاهی صبوری می‌خواد!همین که هنوز ادامه می‌دیم یعنی امیدمون زنده‌ست.و همین کافیه برای اینکه بدونیم معجزه‌ها همیشه یه قدم جلوتر از ما هستن!✨🍀🤍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز