2777
2789
عنوان

پنیرمحلی

152 بازدید | 10 پست

کسی تا حالا تو خونه پنیر درست کرده 

چطوری درست میشه

الهی شکرت دلبندم پسرم پاره تنم صحبت میکنه و دقت و‌تمرکز بالایی داره و کاملا سالم و نرماله الهی شکرت بابت محبت و عشقی که پسرم داره الهی شکرت که پسرم سخنور ه الهی شکرت که پسرم دانا و باهوشه خدايا شکرت که پسرم یه مردم کامله الهی شکرت برای سلامتی پسرم

خیلی دوس دارم یادبگیرم خودم درس کنم

الهی شکرت دلبندم پسرم پاره تنم صحبت میکنه و دقت و‌تمرکز بالایی داره و کاملا سالم و نرماله الهی شکرت بابت محبت و عشقی که پسرم داره الهی شکرت که پسرم سخنور ه الهی شکرت که پسرم دانا و باهوشه خدايا شکرت که پسرم یه مردم کامله الهی شکرت برای سلامتی پسرم

اره من هميشه درست ميكنم 

عالي ميشه 

الان آدرس تاپيك پنيرم رو ميزارم 

يه مدل با شير و ماست ترش درست ميكنم 

يه مدل هم با سركه

هر دو عالي

پیج آشپزی من ashpazi_ba_sayoo( مهتاب اینانلو)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو خونه درست کردن اصلا مثل مال بیرون نمیشه نمیدونم چرا😕

ولی سالمتره میشه یسری چیزا خودمون اضاف کتیم

الهی شکرت دلبندم پسرم پاره تنم صحبت میکنه و دقت و‌تمرکز بالایی داره و کاملا سالم و نرماله الهی شکرت بابت محبت و عشقی که پسرم داره الهی شکرت که پسرم سخنور ه الهی شکرت که پسرم دانا و باهوشه خدايا شکرت که پسرم یه مردم کامله الهی شکرت برای سلامتی پسرم
https://www.ninisite.com/discussion/topic/1075651/پنیر-خونگی-سایو-اینبار-با-سرکه

مرسی عزیزم😘😘😘

الهی شکرت دلبندم پسرم پاره تنم صحبت میکنه و دقت و‌تمرکز بالایی داره و کاملا سالم و نرماله الهی شکرت بابت محبت و عشقی که پسرم داره الهی شکرت که پسرم سخنور ه الهی شکرت که پسرم دانا و باهوشه خدايا شکرت که پسرم یه مردم کامله الهی شکرت برای سلامتی پسرم
https://www.ninisite.com/discussion/topic/1075651/پنیر-خونگی-سایو-اینبار-با-سرکه

گلم لینک باز نمیشه

الهی شکرت دلبندم پسرم پاره تنم صحبت میکنه و دقت و‌تمرکز بالایی داره و کاملا سالم و نرماله الهی شکرت بابت محبت و عشقی که پسرم داره الهی شکرت که پسرم سخنور ه الهی شکرت که پسرم دانا و باهوشه خدايا شکرت که پسرم یه مردم کامله الهی شکرت برای سلامتی پسرم

الان معلوم نیست با چه موادی و چه جوری خوراکی ها رو درست میکنن هرچی خودت درس کنی سالمتره

کاش میشد برای ساعتی مُرد !آن وقت است که میفهچه کسی از نبودنت دق می‌کند،و چه کسی ذوق !دلم ساعتی مُردن می‌خواهد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792