2777
2789
عنوان

مهره تو بینی😭😭

214 بازدید | 22 پست

بچه ها تو رو خدا بیایید تو بینی پسرم مهره رفت الان اصلا پیدا نمیشه تو روستا هستم بردم درمانگاه گفت باید ببری شهر یعنی نصف شبی چیکارش کنم 

بعضی هارانمیشه قانع کرد،باید به نفهمیشون احترام گذاشت☺️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ای بابا بچه چه بد ،من دخترم یک سالش بود یه عطسه زد از تو دماغش هسته آلبالو در اومد هسته البالو کرده بود دماغش متوجه نشده بودم من،شما نمیتونی یه جوری به عطسه بندازیش

با من برقص زیر بارون ، آهنگمونو زیر لب بخون ، با من برقص رو خاک و خون .....با من برقص ای هم نفس تا مرز جنون سرخوش و مست با من برقص🎭

نصف شبی ماشین بگیر هرجور شده ببرشخطرناکه خیلی هرحور شده همین الان برو

یعنی تا صبح بمونه خطرناکه آخه هیچ ماشین دیگه ای نیست😭😭😭

بعضی هارانمیشه قانع کرد،باید به نفهمیشون احترام گذاشت☺️
ای بابا بچه چه بد ،من دخترم یک سالش بود یه عطسه زد از تو دماغش هسته آلبالو در اومد هسته البالو کرده ...

البته تو گوگل بزنین نمیدونم بازم 

با من برقص زیر بارون ، آهنگمونو زیر لب بخون ، با من برقص رو خاک و خون .....با من برقص ای هم نفس تا مرز جنون سرخوش و مست با من برقص🎭

ای بابا بچه چه بد ،من دخترم یک سالش بود یه عطسه زد از تو دماغش هسته آلبالو در اومد هسته البالو کرده ...

فلفل گرفتم کنار دماغش سه بار عطسه کرد بیرون نشد😭😭😭

بعضی هارانمیشه قانع کرد،باید به نفهمیشون احترام گذاشت☺️

منم بچه ی داداشم کوچیک که بود نخودچی کرده بود تو بینیش هرکاری کردیم در حالت عادی خارج نشد بردیمش بیمارستان درش اوردن

حالم مثل عنکبوتیه که نمیدونه چیتار کنه:”(

فلفل گرفتم کنار دماغش سه بار عطسه کرد بیرون نشد😭😭😭

بچهههه🥺ایشالا بدون اذیت بیاد بیرون خوب بشه کوچولوتون

با من برقص زیر بارون ، آهنگمونو زیر لب بخون ، با من برقص رو خاک و خون .....با من برقص ای هم نفس تا مرز جنون سرخوش و مست با من برقص🎭

بچهههه🥺ایشالا بدون اذیت بیاد بیرون خوب بشه کوچولوتون

الان خواب رفته ولی خُر و پف می‌کنه خیلی نگرانم من خوابم ببره چیزیش بشه

بعضی هارانمیشه قانع کرد،باید به نفهمیشون احترام گذاشت☺️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792