2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

های بای 👋

✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️‎‎‎‎‎‎‎‎‎راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏

بای های😐😂😂

با من یک ایرانی ام و به ایرانی بودنم افتخار میکنم،روز مرد و‌جوانمردی: زادروز کوروش کبیر،روز زن: زاد روز دختر کوروش کبیر و اولین دریاسالار زن جهان،روز پسر زاد روز کمبوجیه پسر کوروش کبیر و از پادشاهان هخامنشی،من یک ایرانی ام
ولی من منطق اسم گزاشتن رو خوراکی های ایرانی رو نمیفهمم.مثلا همین های بای.پنیر کیییبی.پنیر اوماههه

های بای رو واسه این گذاشتن که تا تو دهن میذاری زودی آب میشه ینی یه جوری میخواستن بگن نرم و تازست

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز