2777
2789
عنوان

دهم ریاضی

200 بازدید | 8 پست

کم اوردم ، هنوز اول سال ولی هنوز هیچی نمیفهمم ، همه ی بچه های کلاسمون میگن نمیفهمیم ولی اخرش همشون میرن پای تخته و کاملا اوکین ، سطح چیزایی که بهمون میگن یکم بالاست و واقعا نمیدونم چیکار کنم


من یازدهم تجربیم

ولی درک میکنم چی میگی

پارسال دقیقا همین بودم

متاسفانه هیچییی نمیفهمیدم و اولش فکر میکردم مشکل از منه. وسطای سال فهمیدم واقعا از من نیست، ویدئو میدیدم از اینترنت می‌فهمیدم! اما حرف دبیرامون رو نه.. 

مشکل از دبیرامونه و واقعا سر همین نمره نهاییم افت کرد.. 

مدرسمو عوض کردم امسال، (دولتی بودم رفتم غیرانتفاعی) 

و میبینم واقعا  اصلا تدریس دبیر های اینجا، با اونجا قابل مقایسه نیست

و من هم همه چیو اوکیم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فیزیک شیمی ریاضی هندسه ، بیشتر فیزیک ، بدرد نمیخورن

به نظر من سعی کن اول با روشای تشریحی بخونی و حل کنی بعد که قوی تر شدی سعی کن تستی کار کنی. برای قوی تر شدنت تو امتحانای تشریحی کتابای فرمول بیست و آموزش شگفت انگیز خوبن اینارو میتونی از کتابخانه قرض بگیری و بخون ببین میتونی باهاشون ارتباط بگیری یا نه. یا اینکه ماز ثبت نام و آموزش های دبیراشو ببین بین دوستام زیاد تعریفشونو شنیدم.

    
اگه مشکل از دبیراست بقیه چطور میفهمن؟

ممکنه کلاس خصوصی بگیرن در کل خودتو با کسی مقایسه نکن و سعی کن بفهمی اشتباه کارت کجاست شاید هنوز یاد نگرفتی چجوری باید به عنوان یک دبیرستانی درس بخونی.

    
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792