من یازدهم تجربیم
ولی درک میکنم چی میگی
پارسال دقیقا همین بودم
متاسفانه هیچییی نمیفهمیدم و اولش فکر میکردم مشکل از منه. وسطای سال فهمیدم واقعا از من نیست، ویدئو میدیدم از اینترنت میفهمیدم! اما حرف دبیرامون رو نه..
مشکل از دبیرامونه و واقعا سر همین نمره نهاییم افت کرد..
مدرسمو عوض کردم امسال، (دولتی بودم رفتم غیرانتفاعی)
و میبینم واقعا اصلا تدریس دبیر های اینجا، با اونجا قابل مقایسه نیست
و من هم همه چیو اوکیم