دختر من که ۱۲ سالشه چند وقتیه کلاس ژیمناستیک ثبت نامش کردم و حالا چند روزی هست که زانو درد گرفته البته زانو درد شدید نه ولی وقتی خم میشد یا میخواست تمرین کنه زانو هاش درد میکرد یا میگفت رگ پاهام گرفته بنظرتون براش چیکار کنم؟میترسم چند سال دیگه زانو دردش بد تر بشه موندم چه کنم...