2777
2789
عنوان

بعد از مدرسه

203 بازدید | 9 پست

بعد از مدرسه چیکار میکنید 

من ساعت ۲ آزاد میشم موندم کی درس بخونم 

همش خستم 

از اونور کلاس دارم عصرا 

شما کی درساتونت میخونید 

تازه سال ۱۱ همم میخوام از حالا برای کنکور درس بخونم نمیدونم چیکار کنم 

بی ارزش ترین انسان ها؛ اونایی هستن که خوب بودن  دیگرانو میزارن پای زرنگی خودشون 

کلاس عصرات و حذف کن.۲ تا ۴ استراحت و ناهار بعد بشین باانگیزه و باتمرکز درس بخون از تهش اگه وقت اضافه اومد به تفریحت برس

 واسه سلامتی و عاقبت به خیری پسرم یه صلوات از ته قلبتون مهمونم کنید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم دقیقا شرایط تورو دارم هنوز جدی درس خوندن رو شروع نکردم برای آزمون ها میخونم.

 کاش میدونستم آخرین‌ غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️

دهم

پس چرا گفتی یازدهم

 کاش میدونستم آخرین‌ غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز