2777
2789
عنوان

اهنگ غمگین

54 بازدید | 3 پست

چرا انقدر به آهنگ و فیلمای غمگین علاقه دارم؟؟

تقریبا ۹۰ درصد اهنگای موردعلاقم و فیلمای موردعلاقم خیلی غمگینن!

خودم هم کلا آدم شادی نیستم و مطالب غمگین هم میخونم و گوش میدم که غمگین تر شم🥲

الانم یه رمانی رو چندین ماهه دوست دارم بخونم ولی خیلی ناراحت کننده اس ... موندم بخونم یا نه😭

چیکار کنم به چیزای شاد علاقه مند شم😐

من ظاهرا خیلی شاد و شوخم و کلا بهم میگن دلقک

ولی تو آهنگام کلا دو تا اهنگ شاده

اونم برای وقتیه که بقیه میگن آهنگ بزار🫠

کاریم نمیتونم بکنم

اصلا انگار شاد گوش میدم سرم درد میگیره


ولی بنظرم رمانه رو نخون 

بیشتر به فنا میروی

من ظاهرا خیلی شاد و شوخم و کلا بهم میگن دلقکولی تو آهنگام کلا دو تا اهنگ شادهاونم برای وقتیه که بقیه ...

خوبه باز ظاهرت شاده منکه ظاهرم هم ناراحته متاسفانه حتی نمیتونم وانمود کنم شادم😂


تازه رمانه بر اساس واقعیته .. میدونم خیلی داغونم میکنه ولی شیطون هی گولم میزنه میگه برو بخون😭

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792