2777
2789
عنوان

بیبی چک روژان

2060 بازدید | 9 پست

سلام،نظرتون در مورد بیبی چک روژان چیه؟ زودتر جواب میده؟ روز ۲۷ گذاشتم منفی بود.تا حالا خارجیشو امتحان نکردم،کسی تجربه داره،؟

دخترم فرشته اسمونی که فقط ۲۵ هفته تونستم برات مادری کنم😭

برای من بعد نیم ساعت خط مینداخت ولی حامله نبودم البته خطش پایین تر از تی میافتاد

میشه برا سلامتی نی نیم و خانوادم یه صلوات مهمونم کنید ..... این صلوات برای کسایی که برام صلوات فرستادن اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم ... مرسی
برای من بعد نیم ساعت خط مینداخت ولی حامله نبودم البته خطش پایین تر از تی میافتاد

شما هم روژان مصرف کرده بودین؟ پس احتمال خطا داره.

دخترم فرشته اسمونی که فقط ۲۵ هفته تونستم برات مادری کنم😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما هم روژان مصرف کرده بودین؟ پس احتمال خطا داره.

بله روژان قطره ای 

میشه برا سلامتی نی نیم و خانوادم یه صلوات مهمونم کنید ..... این صلوات برای کسایی که برام صلوات فرستادن اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم ... مرسی

براى من هميشه مثبت كاذب نشون داد روژان

البته شايد بخاطر دقت خيلى زيادشه چون هروقت بيبي چك مثبت شد رفتم آز دادم بتام يك بود و به اين نتيجه رسيدم مديكور و روژان به بتاى١هم خط ميندازن و مثبت نشون ميدن

من تا خط پررنگ روى بيبى چكم نيوفته باورش نميكنم

هاله و خط كمرنگ ممكنه منفى باشه و تو ذوقت بخوره

در کل اگه تو همون دقیقه اول خط انداخت صدرصد حامله ای ولی بعد پنج تا ده دقیقه اعتمادی بهش نیست

میشه برا سلامتی نی نیم و خانوادم یه صلوات مهمونم کنید ..... این صلوات برای کسایی که برام صلوات فرستادن اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم ... مرسی
ممنون عزیزم،پس برم مارک دیگه بخرم،خدا نینی تو حفظ کنه😘

ان شا الله و شما هم ان شا الله باردار باشی خانمی یا هم به زودی 

میشه برا سلامتی نی نیم و خانوادم یه صلوات مهمونم کنید ..... این صلوات برای کسایی که برام صلوات فرستادن اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم ... مرسی
براى من هميشه مثبت كاذب نشون داد روژان البته شايد بخاطر دقت خيلى زيادشه چون هروقت بيبي چك مثبت شد ر ...

عه چه جالب مثبت کاذب نشون میده،تا حالامال من کاذبم مثبت نشده😁

دخترم فرشته اسمونی که فقط ۲۵ هفته تونستم برات مادری کنم😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز