بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
والا میگن به کسی مربوط نیست و زندگی شخصی و بدن خودمونه !!!
نی نی سایت همه ناشناسن به همین خاطر همه راحت حرف دلشونو میزنن سخت نگیرید. گوربا دوست ، چای دوست و طبیعت دوست . Ceraunophile# ای عشق تو مگذار ! ای عشق تو مگذار! که من به پیری برسم
چون اصولاً حرفِ مردم برام اهمیت نداره، چون نه خرجامو میده نه نیازاتمو
(من رو مورد نقد و نصیحت قرار ندهید) #حامی_فمینیسم لطفا افراد افراطی زن ستیز یا مذهبی های افراطی (تاکید کردم مذهبی های افراطی نه همهی مذهبیهای گرامی و عزیز) با من بحث نکنن و سعی در زور چپون کردن عقاید خودشون به من رو نداشته باشند. به همهی اقلیتهای فکری(درصورتی که باعث آسیب رساندن به دیگران نشوند احترام میزارم، به همهی اقلیتهای جنسی احترام میزارم. بدون با توهین نمیتونی نظر کسیو عوض کنی. خط قرمزهای من: ⭕ از کودک همسری دفاع کنید و ادعا هم کنید ما تو بچگی ازدواج کردیم و الآن موفقیم ⭕ برابری زنان با مردان رو مسخره کنید و به من بابت پیرو بودنش توهین کنید ⭕تو بحثِ با من بزور بخواید وانمود کنید حرفتون درسته و از اون بدتر نظرتونو تحمیل کنید دختر زیر ۱۸ سال نمیتونه رای بده؛ نمیتونه گواهینامه بگیره، حتی اگه مریض بشه و از بیمارستان بخواد رضایت بده خارج شه بدون اجازهی پدرش این حقو نداره و... ولی حق بله گفتن سر سفرهی عقد رو داره! هروقت به کسی گفتم دیگه ریپلای نکنه خودش این تاپیکو بخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/16713258/%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D9%87%D8%A7
بعضیاشونم اصلا با بکارت و اینا کار ندارن از جلو نمیکنن در هر صورت دیگه دخترونگی از بین میره فرقی نمیکنه از جلو باشه یا عقب باکرگی فقد با داشتن بکارت نیست
اندوه عمیق تر و خدا به ما نزدیک تر است🪽🩵عاشق شوید، نه بخاطر بوسه و هم آغوشی، عاشق شوید بخاطر تمرکز روی یک نفر، وفاداری لذت دارد.🌱🩷 [پیشنهاد میکنم تاپیک آموزش مدیتیشن، عادت های اتمی، پاکسازی هواپونوپونو و قطع پیوند رو که نوشتم رو بخونی🍀]