2777
2789
عنوان

مریضی یا پنیک

20 بازدید | 0 پست

چند روزه از روزی که هوا بارونی شد حالت لرز داشتم رفتم دکتر گفت سینوزیت آمپول اینا تو سروم نوشت و سرماخوردگی داد استفاده کردم الان در طول روز بینی درد شدید میگیرم لرز میگیرم 


پاهام جون نداره این چیه بعد یهو لرز میگیرم مخصوصا پاهام مامانم میگه از استرسه ولی فک نکنمم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز