2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

49 بازدید | 5 پست

سلام. بچه ها چند ساله یه جا کار می کنم نه درست حقوق می ده نه بیمه داره. خسته شدم ازش. واسه هشت ساعت کار، پنج و نیم. می خوام بیام بیرون ازونجا. نمی دونم چطوری. چند روزه می خوام بهش بگم که می خوام برم ولی نمیاد. چجوری دیگه نرم. از چند روز قبلش بگم. یا یه دفعه نرم؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ی دفه بگی ک باید قید حقوق اون ماهی ک کارکردی رو بزنی چون بعضی صابکارا دنبال بهانه میگردن

حداقل ده روز مونده بگو صابکارمن میگفت همیشه بفکر سرکارگرم باشین ک شما برید کارش لنگ میمونه حداقل زودتربگین جایگزین پیداکنیم

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  
ی دفه بگی ک باید قید حقوق اون ماهی ک کارکردی رو بزنی چون بعضی صابکارا دنبال بهانه میگردنحداقل ده روز ...

آخه موضوع اینه که اصلا حقوق نمی ده. من کارم طوریه که با ارباب رجوع سر و کار دارم. نقدی از ارباب رجوع می گیرم. یعنی روزمزد یه جورایی. از بس پول نمی داد گفتم از مردم می گیرم پس. 

آخه موضوع اینه که اصلا حقوق نمی ده. من کارم طوریه که با ارباب رجوع سر و کار دارم. نقدی از ارباب رجوع ...

خب پس بهش مستقیم بگو شب زنگ بزن بگو من دیگه نمیام ب این دلیل تمام

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز